سالگرد درگذشت عالم گرانقدر آیت الله مصباح یزدی تسلیت باد.

سالگرد درگذشت عالم گرانقدر آیت الله مصباح یزدی تسلیت باد.

بزرگداشت جناب آقای مصباح یکی از واجبات کارهای حوزه و روحانیّت و ماها و همه است و بزرگداشت ایشان به معنای زنده نگه داشتن جهت‌گیری ایشان و راه ایشان است.

مرحوم آقای مصباح (رضوان ‌الله ‌علیه) یک خصوصیّات منحصربه‌‌فردی داشتند که من در مجموعه‌ی فضلای برجسته‌ی قم که از قدیم می‌شناختیم، و حالا هم بحمدالله برکات بعضی‌شان ادامه دارد، نگاه میکنم، جامع این خصوصیّات را کسی مثل مرحوم آقای مصباح مشاهده نمیکنم؛ علم فراوان، فکر خوب و نوآور، بیان رسا و واضح، انگیزه‌ی تمام‌نشدنی و بی‌نظیر، خلقیّات و رفتارهای شایسته و برجسته، سلوک و معرفت و توجّه معنوی و مانند اینها؛ مجموع اینها را واقعاً انسان نمیتواند پیدا کند. اینها در آقای مصباح جمع بود.

مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده آیت‌الله مصباح یزدی مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ 

 

سالگرد درگذشت فقیه، فیلسوف و حکیم مجاهد، شاگرد مخلص علامه طباطبایی، آیت الله بهجت و امام خمینی رضوان الله علیهم و یار دیرین انقلاب و نظام اسلامی و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی رحمه الله علیه که در سالهای عمر خویش منشأ برکات و در طول چندین دهه مجاهدت علمی منشأ خدمات فراوان شدند را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می‌کنیم. 

روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان