پیام رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم وفناوری خراسان جنوبی، دکتر محمدحسن مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ، به مناسبت 9 دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است : 

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری :

«مسئله‌ی نهم دی، پاسداشت آزمونهای بزرگ یک ملّت، یک مسئله‌ی اساسی است. آزمونهایی سر راهِ کشورها و ملّتها قرار میگیرد که در آن آزمونها گاهی خوب میدرخشند؛ مخصوص ملّت ما هم نیست، منتها برای ملّتِ ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب تا امروز از این آزمونها زیاد بوده است و از این درخشش‌ها هم زیاد بوده است و ملّت درخشیده که یکی‌اش روز نهم دی سال ۸۸ بود. یعنی حضور ملّت در عرصه‌ی فضای عمومی و در کف خیابانها توانست یک توطئه‌ی ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد.»


خالق حماسه ماندگار 9 دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند. نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است ، حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد. درایت و اقتدار رهبری و اتحاد بدنه جامعه توانست گامی مقتدر در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی را بردارد. همدلی یکپارچه و وحدت ملی سبب شد تا مردم ایران بار دیگر در اوج اتحاد در برابر مستکبران و تحجر ایستادگی کنند. در واقع 9 دی نقطه عطفی مهم در تاریخ نظام اسلامی است که حامل پیام های روشن و عبرت انگیزی برای تداوم نهضت اسلامی و بقای انقلاب است. بصیرت و آگاهی در پرتو مدیریت هوشمندانه ‌مقام معظم رهبری سبب شد تا هرگونه تردیدی از میان برود و مجال دشمنان فرصت طلب سلب شود.
اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" به نمایندگی از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب، متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی و اهتزار پرچم مقدس ایرانی اسلامی بر قله های دانش و فناوری، گام برداریم. 

 

دکتر محمدحسن مجیدی 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه