استفاده شرکت پست از توان شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

استفاده شرکت پست از توان شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

دکتر محمد حسن مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از استفاده شرکت پست از توان شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، نشست هم اندیشی فناوری های نوین پستی در هفته پژوهش و فناوری با حضور مدیران ارشد شرکت ملی پست و پارک های علم و فناوری کشور که در تاریخ سه شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید‌. در این نشست دکتر مجیدی از تجربه موفق یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان خبر داد. دکتر مجیدی تصریح کرد : شرکت فراساخت پویان ساینا به مدیرعاملی سجاد عباسی، مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، به سفارش شرکت پست بیرجند،  اقدام به ساخت نوار نقاله آکاردئونی جهت سورتینگ انواع و اقسام بسته بندی ها نموده است که پس از رفع ایرادات، موجبات رضایت این شرکت را فراهم نموده است. دکتر مجیدی در ادامه از اقدام به سفارش تعدادی از شرکتهای پست شهرستانها خبر داد و گفت : این طرح از سوی شرکت پست بیرجند به شرکت ملی پست معرفی شده و ان شاء الله در آینده نزدیکه شاهد استفاده گسترده از این محصول خواهیم بود. 

در ادامه قادری، مدیر مرکز نوآوری شرکت ملی پست افزود: با توجه به کاربری مستقیم محصول در صنعت پست، مساعدت وهمکاری لازم جهت توسعه این طرح صورت خواهد پذیرفت

 https://b2n.ir/h12167

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه