انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری و اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری و اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، در واپسین روز ارز هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی امضا شد.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی ضمن قدردانی از همکاری پارک گفت: پس از حضور رئیس پارک علم و فناوری در شورای معاونین سازمان و به تبع آن برگزاری دوره آموزشی ویژه مددکاران، ابواب جدیدی برای حل مشکلات توان پذیران گشوده شد که ان شاء الله به زودی ثمرات آن به بار خواهد نشست. شرفی افزود : سازمان بهزیستی از افرادی که برای جامعه مخاطب اشتغالزایی کنند، حمایت های ویژه ای در نظر گرفته است. وی یکی از درخواست های اصلی مراجعین را ، حل مشکل معلولین از طریق تکنولوژی برشمرد و اذعان داشت : بلا شک با توانی که در فناوارن و نوآران استان وجود دارد، می توان بخش اعظمی از مشکلات توانپذیران استان را مرتفع ساخت.

رئیس پارک علم و فناوری ضمن تشکر از حمایت اداره کل بهزیستی استان از رشد و توسعه فناوری گفت : پارک علم و فناوری آمادگی دارد تا با همکاری کارشناسان بهزیستی، نسبت به فرهنگسازی کارآفرینی در بین جامعه توانپذیران و همچنین توانمندسازی فناوران و مخترعین توانپذیر، اقدام نماید. وی افزود با همکاری طرفین افرادی که به هر طریقی، محصول یا خدمات نوینی را که مبتنی بر فناوری بوده و در راستای حل مشکلات جامعه معولین باشد، حمایت خواهند شد. ناصری برگزاری رویدادهای کارآفرینی را یکی از راه های آشناسازی جامعه مخاطب سازمان بهزیستی با ادبیات و مهراتهای لازم برای کارآفرینی داسنت و افزود: به زودی سلسله رویدادها و دوره های آموزشی ویژه این عزیران برگزار خواهد شد.

https://b2n.ir/d49617

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه