انتخاب پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان

انتخاب پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان

بر اساس نظر کمیته معاونین استانداری خراسان جنوبی، پارک علم وفناوری خراسان جنوبی به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان خراسان جنوبی برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، ظهر شنبه اعضای کمیته ویژه طرح شهید رجایی جهت تبریک روز کارمند و همچنین انتخاب این پارک علم و فناوری به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان در محل سالن جلسات پارک حضور یافتند. در این نشست اوحدب، سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی، پارک علم و فناوری را رکن اصلی تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال دانست و گفت : شرکت های دانش بنیان حلال اصلی مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور هستند.

در ادامه ناصری رئیس پارک علم و فناوری ضمن قدردانی از اعضای حاضر اذعان داشت: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با نظر به پتانسیل مجمود در دانشگاه های استان از منظر تولید نیروی انسانی متخصص و متعهد، برای رشد و نمو جوانان این خطه از ایران اسلامی در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی بمتنی بر دانش و فناوری از هیچ تلاشی فروگذا نخواهد بود.

فاضلی فرماندار بیرجند ضمن خدا قوت به کارکنان پارک علم و فناوری و تبریک هفته دولت افزود : ارزش فعالیت در سازمانی مانند پارک علم و فناوری قابل توصیف نیست چرا که این مجموعه با ایده و اندیشه سر و کار دارد و برای اندیشه قیمتی نمی توان نهاد.فاضلی اذعان داشت : تلاش شبانه روزی کارکنان جوان و باانگیزه پارک منتج به رضایتمندی فناوران و نوآوران استان گریدیده و همین امر یکی از دلایل انتخاب پارک به عنوان دستگاه برتر نیز بوده است.

وی در پایان با اهداء گل از کارکنان پارک تقدیر به عمل آورد.

 

https://b2n.ir/h03512

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان