برگزاری دوره آموزشی آشنایی و تعامل با پارک علم و فناوری ویژه مدیران سازمانهای مردم نهاد

برگزاری دوره آموزشی آشنایی و تعامل با پارک علم و فناوری ویژه مدیران سازمانهای مردم نهاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین­الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، به مناسبت هفته تشکل­ها و مشارکت­های اجتماعی، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، دوره آموزشی آشنایی و نحوه تعامل با پارک علم و فناوری ویژه مدیران سازمان­های مردم نهاد، در پارک برگزار شد. 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در آغاز این دوره گفت: پارک علم و فناوری بر اساس قانون متولی حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه می­باشد لکن این مهم ذیل فعالیت­های توانمندسازی تعریف می­شود. وی افزود: یک رسالت مهم دیگر نیز بر عهده پارک است و آن هم فرهنگ سازی است. ناصری سازمانهای مردم نهاد را بازوی توانمند اشاعه فرهنگ کارافرینی مبتنی بر دانش دانست و اذعان داشت : پارک علم و فناوری خراسان جنوبی آماده هرگونه تعامل و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در این حوزه است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل جوانان گفت: بحث اشتغال جوانان یکی از مهمترین دغدغه­های اداره کل بوده و اعتقاد ما بر این است که با حل مشکل اشتغال، بخش زیادی از مشکلات جوانان اعم از ازدواج، معیشت و ... نیز مرتفع خواهد شد. وی گفت : با عنایت به تزئین سال جدید به نام شرکت­های دانش بنیان توسط مقام معظم رهبری، وظیفه همه ماست که جوانان خلاق، متخصص و متعهد را برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی به سمت و سوی ایجاد و توسعه شرکتهای دانش بنیان سوق دهیم. قناد استان خراسان جنوبی را یکی از استان­های برخوردار از منظر نیروی انسانی متخصص دانست و از آمادگی کامل اداره کل ورزش جوانان برای تعامل و همکاری با پارک برای بسط و توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال مبتنی بر دانش خبر داد.

سپس کارگاه آموزشی توسط اسماعیل هشیار مقدم، مدیر مراکز رشد واحدهای فناور استان برگزار گردید. 

 https://b2n.ir/y72883

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان