انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

در راستای نهادینه کردن فرهنگ نوآوری و ارتقاء سواد اقتصادی در همه اقشار به ویژه کودکان و نوجوانان، تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و کانون پرورشی و فکری استان منعقد شد. 

ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این نشست گفت : هرچه آموزش های کارآفرینی زودتر فرا گرفته شود، شاهد پیشرفت بیشتر و سریعتری در این حوزه خواهیم بود. وی افزود : کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان از ارکان اصلی و موثر در نگرش کودکان و نوجوانان نسبت به آینده است و با وجود مخاطبین گسترده و علاقمند به فعالیت ها نوین، می توان این ظرفیت بالقوه را در حوزه اقتصاد و اشتغال مبتنی بر دانش، بالفعل نمود.

 

حمیدی مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانا خراسان جنوبی گفت : تا کنون قریب به 42000 دانش آموز در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی از خدمات کانون استفاده می کنند و این ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت های مرتبط با پارک علم و فناوری است. وی انعقاد این تفاهم نامه را نقطه اتصالی برای ورود کانون به حوزه جدیدی از فعالیتهای خود دانست و افزود : در قدم اول بعد از تفاهم نامه دوره های آموزشی ویژه کارکنان کانون جهت آشنایی با فرایندهای پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد تا پس از آن رویدادهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان استان منعقد شود. 

https://b2n.ir/f97174

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان