در راستای گام به سوی تحقق شعار سال صورت گرفت :توسعه حرفه های مهارتی دانش بنیان در نشست هم اندیشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و پارک علم و فن آوری استان .

در راستای گام به سوی تحقق شعار سال صورت گرفت :توسعه حرفه های مهارتی دانش بنیان در نشست هم اندیشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و پارک علم و فن آوری استان .

 در راستای تحقق شعار سال و ترویج فرهنگ مهارت آموزی رئیس پارک علم و فناوری استان و نمایندگانی از شرکت هایدانش بنیان و فناور ،به منظور آشنایی با قابلیت های مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بررسی راههای همکاری مشترک پیرامون توسعه حرفه های دانش بنیان نشست مشورتی برگزار کردند .

به گزارش روابط عمومی  پارک علم و فناوری خراسان جنوبی پس از انجام بازدید از کارگاه‌های آموزشی مرکز شماره یک بیرجند و معرفی حرفه های هر کارگاه توسط مربی مربوطه نشست مشورتی در خصوص راههای همکاری مشترک وبررسی انعقاد تفاهم نامه همکاری انجام شد
در این دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : برای تحقق شعار سال و توسعه مهارت آموزی همه ی ظرفیت های استان باید مسنجم و هماهنگ شوند .

وی به قدرت شرکت های دانش بنیان در ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و گفت : مهارت آموزی قطعا زمانی منجر به نتیجه خواهد بود که در قالب ظرفیت های استان باعث ایجاد شغل شود .
حسن کامرانی فرد ادامه داد : گارگاه های مجهز و امکانات موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همقدم و همراه ایده ها و فکرهای خلاق و اشتغال آفرین است .
وی پس از استماع نظرات و پیشنهادات شرکت های زیر مجموعه پارک علم و فن آوری استان گفت : همکاری و همفکری با اهل خبره کار در تقویت مهارت و شناخت نیازهای بازار کار اقدامی مهم است و ما با تمام توان مهارتی این اداره کل در راستای رفع دغدغه های مهارتی برای تامین نیروی کار ماهر در استان آماده همکاری هستیم .

دکتر محمدعلی ناصری در این نشست، سازمان فنی و حرفه ای را یکی از ارکان اصلی مهارت آموزی در کشور دانست و گفت : یکی از بزرگترین چالش های فارغ التحصیلان دانشگاه مهارت آموزی است و این فقدان مهارت منجر به کاهش اشتغال در کشور شده است. ناصری با استقبال از همکاری مشترک پارک و فنی و حرفه ای برای توسعه و بهبود محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور اذعان داشت: تجمیع ذهن خلاق و دست ماهر میتواند گامهای بلندی برای توسعه کشور بردارد. 

 لینک خبر کوتاه : https://b2n.ir/n35250

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان