بازدید جناب آقای خسروی، نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

بازدید جناب آقای خسروی، نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی


حسین خسروی اسفزار و نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید کرد.
خسروی در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» گفت: انتخاب این شعار برای سال 1401 اشراف اطلاعاتی و هوشمندی بالای مقام معظم رهبری را نشان میدهد.


وی با بیان اینکه چنانچه حمایت‌های مقام معظم رهبری نبود، امروز کشور به این مرحله از پیشرفت نمی‌رسید، اظهارداشت: چنانچه امروز به حوزه دانش بنیان در کشور توجه نشود، قطعا در آینده نزدیک ضرر خواهیم کرد.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه در گذشته عده ای می گفتند که ما اگر می خواهیم کشور پیشرفت کند باید حوزه موشکی را کنار بگذاریم و صرفا بدنبال توجه به اقتصاد باشیم، همان زمان مقام معظم رهبری به این اظهارات واکنش نشان دادند، افزود: امروز جنگ اکران و روسیه نشان داد که چقدر موضوع موشکی و دفاعی مهم است.

خسروی با بیان اینکه امروز برای رقابت اقتصادی در دنیا نیازمند توجه به حوزه دانش بنیان هستیم، گفت: طرح دانش بنیان با 20 ماده در مجلس تصویب شده و امید است که اواخر فروردین به دولت ابلاغ شود و دولت نیز بعد ان کار را شروع کند.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ دانش بنیان در بین مسئولان جا بیفتد، اظهارداشت: خروجی کار شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی باید برای مسئولان به نمایش گذاشته شود تا حمایت بهتری از آنها صورت گیرد

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه