انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان

انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی صبح امروز، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میزبان دکتر ناصری رئیس پارک علم و فناوری بود. مهندس مودی رئیس سازمان ضمن خیر مقدم عنوان کرد : یکی از بزرگترین  دغدغه های موجود در استان، مبحث اشتغال فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است که به جای استفاده از دانش و نوآوری در راستای اشتغال، پیگیر پشت میزنشینی در ادارات می باشند. وی پارک علم و فناوری را بستری مناسب برای ترغیب و آشنایی این قشر با مقوله کارافرینی مبتنی بر دانش دانسته و افزود : سازمان نظام مهندسی آماده همکاری همه جانبه با شرکتهای دانش بنیان و فناور حوزه کشاورزی به جهت توسعه محصولات و خدمات ایشان می باشد . وی همچنین اذعان داشت که پتانسیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی می تواند پیشبرنده اهداف فناورانه نواوران بخش کشاورزی جهت نیل به یک اقتصاد پویا و اشغال پایدر باشد. 

دکتر ناصری در این نشست ضمن قدردانی از حسن همکاری سازمان گفت : پارک علم و فناوری شاید تنها بخشی از بدنه دولت می باشد که می تواند مستقیما از بخش خصوصی حمایت مالی کند. وی در ادامه گفت اعتبارات حمایتی گسترده ای برای نوآوران و فناوران در پارک وجود دارد لیکن این حمایت ها فقط در صورت استقرار شرکت در پارک، صورت می پذیرد. وی اشتغال بخش کشاورزی را حلال مشکلات عمده استان دانست و افزود : با توجه به وجود محصولات استراتژیک، حمایت از طرح های نوآورانه با ارزش افزوده بالا می تواند بخش اعظمی از این مشکلات را حل نموده و به توسعه استان کمک کند. 

در ادامه طرفین با انعقاد تفاهم نامه بر همکاری دو جانبه در حمایت از فناوران و نوآران بخش کشاورزی و ارائه خدمات دو جانبه به متقاضیان تاکید نمودند

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان