رویداد سرمایه گذاری ۱۰۰ تکاپوی صادراتی
رویداد سرمایه گذاری ۱۰۰ تکاپوی صادراتی
رویداد 100 تکاپوی صادراتی با ثبت نام متقاضیان آغاز شده و پس از غربال اولیه تیم ها، آن دسته از طرح هایی که نیاز به منتورینگ تخصصی در حوزه صادرات داشته باشند، وارد دوره آموزشی تخصصی می گردند تا شرایط لازم برای ورود به فرآیند ارزیابی برای سرمایه گذاری را دارا شوند. در این میان برخی از شرکت ها نیازی به طی کردن این دوره نداشته و مستقیما به فرآیندهای ارزیابی ورود پیدا می کنند.
روند برگزاری رویداد 100 تکاپوی صادراتی
- دریافت طرح (تا 31 اردیبهشت ماه 1400)
- غربالگری اولیه (اردیبهشت و خرداد ماه 1400)
- دوره آموزشی (خرداد ماه 1400)
- پیش رویداد و منتور شیپ (تیر و مرداد ماه 1400)
- داوری و سرمایه گذاری نهایی(شهریور ماه 1400)
خروجی دوره آموزشی صادرات چیست؟
- طراحی یک برنامه صادراتی (Export plan)
- طراحی یک برنامه عملیاتی ورود به بازار هدف (Market entry plan)
- همراهی با مخاطب برای یادگیری مهارت صادراتی
- فرصت یادگیری از افراد با تجربه
شرکت در رویداد 100 تکاپوی صادراتی به چه کسانی توصیه میشود؟
- مدیران شرکتهای دانش بنیان و استارتاپها
- مدیران و صاحبان کسب و کارهای علاقهمند به حضور حرفهای و موثر در بازار بین الملل و صادرات خدمات و محصول
- مدیران و کارشناسان مسئول در نهادها و سازمانهای مختلف
وجه تمایز دوره آموزشی صادرات نسبت به دورههای دیگر چیست؟
- طراحی تخصصی بر مبنای نیاز مخاطب
- بهرهگیری از مدرسان و منتورهای با تجربه داخلی و بین المللی
- فرصت معرفی و شبکه سازی با مدیران و سیاست گذاران عرصه صادرات و سرمایه گذاران
ابعاد زمانی دوره آموزشی صادرات:
- حدود 50 ساعت کلاس آموزشی
- دو روز برنامه حضوری یک روزه
- چهار ساعت منتورشیپ برای هر تیم در طول دوره
لینک ثبت نام :
نظرات
ارسال نظر
لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.