پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، هاب برگزاری رویداد بین المللی سیستم های اطلاعاتی جغرافیایی 

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، هاب برگزاری رویداد بین المللی سیستم های اطلاعاتی جغرافیایی 

قوانین و شرایط شرکت در رویداد بین المللی سیستم اطلاعات جغرافیایی به شرح ذیل می باشد :

شرایط عمومی ثبت ­نام :

1- آثار ارائه ­شده بایستی نمونه ­کار اصلی و مطابق با قوانین عمومی حاکم بر مسابقه باشد. تا زمان معرفی آثار از جانب کمیته رقابت­ها، حق کپی ­رایت تنها در اختیار مولف اصلی آثار خواهد­بود.

2- کلیه شرکت ­کنندگان در قبال قانون کپی­ رایت مسئول خواهند بود. چنانچه در مقاله­ ای از منبعی استفاده شده و یا مطلبی از دیگری نقل­ شده، بایستی نام افراد و منابع استفاده ­شده در پایان سند مورد نظرارائه­ شود. در غیراینصورت، کمیته برگزاری اجازه دارد که شرکت­ کننده موردنظر را از جایزه محروم­ کرده و به دلیل تخطی از قوانین رقابت­ها هرگونه امتیاز و مدرک­ حضور و جوایز اعطاشده از شرکت کننده موردنظر پس ­گرفته خواهدشد.

3- کلیه افراد شرکت کننده بر اساس قوانین حاکم در جمهوری اسلامی ایران متعهد می گردند که در صورت تایید و شرایط محیا شده جهت ارائه حضوری ، مشکلی در خصوص خدمت نظام وظیفه و اخذ ویزا جهت خروج از کشور نداشته و از کلیه قوانین خروج از کشور آگاهی کامل دارند. در صورت بروز مشکل کلیه عواقب آن را افراد گروه قبول داشته و از لیست مسابقه حذف خواهند گردید.

4- هر گروه بایستی یک نفر مسلط به زبان انگلیسی معرفی کرده و آمادگی کامل جهت ارائه به زبان انگلیسی را داشته باشند .

5- ارسال اسکن پشت و رو کارت ملی جدید کلیه اعضای گروه شرکت کننده لازم و ضروری می باشد .

6- اعضای تیم می­توانند از دانشگاه­ها (دانشجویان و اعضای هیئت علمی)، موسسات آموزشی، و یا سازمان­های در ارتباط با GISباشند .

7- ارسال اسکن کارت شناسایی کلیه دانشجویان ، اعضای هیئت علمی ، کارکنان موسسات آموزشی و سازمانهای مرتبط با GIS لازم و ضروری می باشد .

8- اطلاعات مشخصات اعضای تیم شرکت کننده طبق جدول ذیل تکمیل و ارسال گردد.

لینک دانلود جدول اطلاعات شرکت کنندگان

9- شرکت­ کنندگان می­ توانند به­ طور انفرادی یا در قالب یک تیم ثبت­ نام­ کنند. البته هر تیم   نمی­تواند بیش از چهار عضو داشته­ باشد. 

10- یک شرکت ­کننده اجازه ­دارد جزو اعضای یک تیم یا بیش از یک تیم باشد ولی هر تیم    اجازه­ دارد تنها یک اثر ارائه­ دهد.

11- تیم­ها می­توانند مربی متخصص مخصوص به­ خود داشته­ باشند ولی تعداد آنها نمی­تواند بیش از دو مربی باشد.

12- آثار بایستی بر مبنای پلتفرم نرم­افزار SuperMap ارائه­ شود.

13- هر تیم شرکت­ کننده در رقابت­ها بایستی طبق شرایط گروهی که اثر در آن گروه طبقه­ بندی می­ شود ، به تکمیل ادامه مراحل کار بپردازند. الزامی است تا آثار ارسالی اصلی بوده و با سایر قوانین کپی­ رایت تناقضی نداشته ­باشد.

14- پس از ارسال آثار، حق مالکیت اثر متعلق به خالق اصلی آن بوده و کمیته برگزاری مسابقات مجاز است تا آن­را چاپ نموده و یا در مجامع عمومی معرفی­نماید.

15- آثار برجسته برنده جوایز مسابقه، از طریق نماینده شرکت معرفی و اطلاع ­رسانی خواهند­شد. البته تنها آثاری که مطابق با قوانین عمومی مسابقات ارائه­ شده­ باشند.

16- نکاتی دررابطه با کپی­ رایت:

چنانچه از منابع دیگر، کدها، مدل­ها، اسناد، و یا اطلاعات شخص دیگری استفاده ­می­ کنید، لطفا منابع اصلی موارد فوق را در بخش منابع در پایان گزارش خود، گزارش ­کنید. چنانچه مشخص شود که یکی از گروه ­های در حال رقابت، حقوق دیگری را نقض کرده، کمیته برگزاری این اختیار را خواهد داشت که گروه متخلف را از جایزه محروم­ کرده و جوایز، امتیازات، و مدارک اهداشده بازگرفته­ خواهدشد.

17- اصول رقابت­ها برای کلیه گروه­های شرکت ­کننده به­ طور یکنواخت اجرا­ می­ شود. تیم­هایی که اصول مسابقه را نقض­ کنند به­ عنوان گروه­هایی تلقی ­می­شوند که داوطلبانه، از ادامه مسابقات صرف ­نظر کرده­ اند.

18- جهت کسب اطلاعات بیشتر دررابطه با برنامه زمانبندی مسابقات، قوانین و جدول جوایز مسابقات با نماینده شرکت از طریق ایمیل p.p.keyhani@outlook.com در تماس باشید .

19– پس از انتخاب موضوع شرکت در مسابقه طبق بروشور منتشر شده (مقالات نقشه برداری توسعه نرم افزاری تحلیل برنامه های کاربردی) ، اسناد تکمیلی سایر مقررات و شرایط مسابقه برای هر تیم به صورت جداگانه ارسال خواهد گردید.

20- ارزیابی در دو مرحله داخلی و بین المللی انجام خواهد شد و نتیجه نهایی منوط به تایید دفتر پکن و کمیته بین المللی خواهد بود .

21– در صورت بروز هر گونه مشکل و اخلال امنیتی در مدت برگزاری مسابقات توسط تیم یا شخص شرکت کننده جهت ارائه حضوری ، طبق قوانین حاکم در آن کشور با شخص یا تیم خاطی برخورد خواهد شد.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان