ششمین استارت آپ ویکند بیرجند و اولین رویداد استارتاپی SMEها برگزار می شود: بزرگ فکر کن، کوچک شروع کن

ششمین استارت آپ ویکند بیرجند و اولین رویداد استارتاپی SMEها برگزار می شود: بزرگ فکر کن، کوچک شروع کن

ششمین استارت آپ ویکند بیرجند با محوریت کسب و کارهای کوچک و متوسط (sme) 15، 16 و 17 اسفند ماه با همکاری پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان و به نقل از تسهیلگر ششمین استارت آپ ویکند بیرجند این رویداد اولین رویداد استارتاپی صنایع کوچک و متوسط در استان می باشد که از 15 الی 17 اسفند ماه در 54 ساعت برگزار می شود.

سید محمد نصراللهی تصریح کرد: در راستای برگزاری استارت آپ ویکند، پیش رویدادی در 4 اسفندماه برگزار می شود که تاکنون 110 نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در پیش رویداد کارگاه های متنوعی برای آمادگی رویداد اصلی از جمله در زمینه خلاقیت و ایده پردازی و ارائه خواهیم داشت.

تسهیلگر ششمین استارت آپ ویکند بیرجند عنوان کرد: بخشی از جامعه هدف این استارت آپ ویکند صنایع کوچک و متوسط است ولی ثبت نام برای عموم آزاد می باشد.

نصراللهی بیان کرد:IT  ، نوآوری در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی مثل زرشک، زعفران و عناب، نوآوری در صنایع معدنی در سنگ‌های ساختمانی، سنگ‌های قیمتی و خاک‌های صنعتی و توسعه صنایع کوچک از جمله محورهای این  استارت آپ ویکند است.

وی با اشاره به روند برگزاری رویداد در سه روز گفت: در روز اول بعد از پذیرش، هر فرد به مدت یک دقیقه ایده خود را ارائه می کند و بعد از پایان شرکت کنندگان به 3 ایده رأی می دهند و در نهایت 10 الی 12 ایده برتر انتخاب و شروع به تیم سازی می کنند، در روز دوم تیم ها شروع به کار می کنند و منتورها برای تکمیل ایده به آن ها کمک می کنند و کارگاه هایی از جمله بوم مدل کسب و کار، اعتبار سنجی، دیجیتال مارکتینگ، mvp و UI/UX برگزار می شود، در نهایت در روز سوم هم کارگاه نحوه ارائه برگزار و تیم ها که اکنون بوم مدل کسب و کار خود را کامل کرده اند و ایرادات خود را دریافته اند ایده نهایی خود را ارائه و داوران 3 تیم برتر را انتخاب می کنند.

به گفتۀ وی منتورهای استارت آپ ویکند نیز مانوئل اوهانجانیانس، نیما رحیمی، هادی مرادی، حسین مرادی، کاظم مرشد زاده، حسن جمشیدی و سعید علی آبادی خواهند بود.

نصراللهی با اشاره به اینکه طرح‌های منتخب در این استارت آپ ویکند از حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی و حمایت های مالی و معنوی پارک علم و فناوری استان بهره‌مند می‌شوند، گفت: علاقمندان برای ثبت نام به سایت Http://Swbirjand.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پیج اینستاگرام: instagram.com/sw_birjand و کانال تلگرام: @sw_birjand بپیوندند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان