ششمین استارت آپ ویکند بیرجند و اولین رویداد استارتاپی SMEها برگزار می شود: بزرگ فکر کن، کوچک شروع کن

ششمین استارت آپ ویکند بیرجند و اولین رویداد استارتاپی SMEها برگزار می شود: بزرگ فکر کن، کوچک شروع کن

ششمین استارت آپ ویکند بیرجند با محوریت کسب و کارهای کوچک و متوسط (sme) 15، 16 و 17 اسفند ماه با همکاری پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان و به نقل از تسهیلگر ششمین استارت آپ ویکند بیرجند این رویداد اولین رویداد استارتاپی صنایع کوچک و متوسط در استان می باشد که از 15 الی 17 اسفند ماه در 54 ساعت برگزار می شود.

سید محمد نصراللهی تصریح کرد: در راستای برگزاری استارت آپ ویکند، پیش رویدادی در 4 اسفندماه برگزار می شود که تاکنون 110 نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در پیش رویداد کارگاه های متنوعی برای آمادگی رویداد اصلی از جمله در زمینه خلاقیت و ایده پردازی و ارائه خواهیم داشت.

تسهیلگر ششمین استارت آپ ویکند بیرجند عنوان کرد: بخشی از جامعه هدف این استارت آپ ویکند صنایع کوچک و متوسط است ولی ثبت نام برای عموم آزاد می باشد.

نصراللهی بیان کرد:IT  ، نوآوری در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی مثل زرشک، زعفران و عناب، نوآوری در صنایع معدنی در سنگ‌های ساختمانی، سنگ‌های قیمتی و خاک‌های صنعتی و توسعه صنایع کوچک از جمله محورهای این  استارت آپ ویکند است.

وی با اشاره به روند برگزاری رویداد در سه روز گفت: در روز اول بعد از پذیرش، هر فرد به مدت یک دقیقه ایده خود را ارائه می کند و بعد از پایان شرکت کنندگان به 3 ایده رأی می دهند و در نهایت 10 الی 12 ایده برتر انتخاب و شروع به تیم سازی می کنند، در روز دوم تیم ها شروع به کار می کنند و منتورها برای تکمیل ایده به آن ها کمک می کنند و کارگاه هایی از جمله بوم مدل کسب و کار، اعتبار سنجی، دیجیتال مارکتینگ، mvp و UI/UX برگزار می شود، در نهایت در روز سوم هم کارگاه نحوه ارائه برگزار و تیم ها که اکنون بوم مدل کسب و کار خود را کامل کرده اند و ایرادات خود را دریافته اند ایده نهایی خود را ارائه و داوران 3 تیم برتر را انتخاب می کنند.

به گفتۀ وی منتورهای استارت آپ ویکند نیز مانوئل اوهانجانیانس، نیما رحیمی، هادی مرادی، حسین مرادی، کاظم مرشد زاده، حسن جمشیدی و سعید علی آبادی خواهند بود.

نصراللهی با اشاره به اینکه طرح‌های منتخب در این استارت آپ ویکند از حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی و حمایت های مالی و معنوی پارک علم و فناوری استان بهره‌مند می‌شوند، گفت: علاقمندان برای ثبت نام به سایت Http://Swbirjand.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پیج اینستاگرام: instagram.com/sw_birjand و کانال تلگرام: @sw_birjand بپیوندند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه