پیام تسلیت رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد

پیام تسلیت رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، دکتر محمدعلی ناصری، رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس پارک علم و فناوری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه ارتحال مجاهد نستوه و عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تألم گردید. اینجانب درگذشت این یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، علما و فضلای گرانقدر، ملت شریف ایران، شاگردان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌‏کنم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

همچنین حادثه‌ی مصیبت‌باری را که باعث درگذشت چندی از دانشجویان عزیز و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید، بسیار دردآور و تأسف‌بار است. اینجانب ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه‌ی دانشگاهی، به همه‌ی بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می کنم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب می کنم.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان