تفاهم نامه ای ما بین دانشگاه فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری استان منعقد شد

تفاهم نامه ای ما بین دانشگاه فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری استان منعقد شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در تاریخ 28 آذرماه تفاهم نامه ای ما بین دانشگاه فنی و حرفه ای استان با پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منعقد شد.

 

                          

حمایت همه جانبه از دانشجویان فنی و حرفه ای

رئیس محترم پارک علم و فناوری استان در این جلسه عنوان کرد: برای حمایت از افراد و شرکت ها نیاز به فرهنگ سازی وجود دارد چرا که هنوز بخشی از جامعه از وظایف پارک ها اطلاعاتی ندارند.

دکتر محمدعلی ناصری تأکید کرد: ما آمادگی حمایت همه جانبه مادی و معنوی از دانشجویان فنی و حرفه ای را داریم.

وی افزود: دانشجویان علاقمند می توانند با بازدید از پارک علم و فناوری با فرآیندها و کارهای انجام شده آشنا شوند.

به گفتۀ وی ایده ها و طرح های دانشجویان فنی و حرفه ای با توجه به رشته های تجربی و کاربردی که دارند کاملا قابلیت اجرایی و عملیاتی شدن دارند و این یکی از نقاط قوت برای رشد آنها می باشد.

رئیس محترم پارک علم و فناوری استان خاطر نشان کرد: ما برای آشنا شدن دانشجویان و تمام افراد و شرکت ها با اطلاعات روز همیشه کلاس های فراوانی با بهترین منتورهای کشوری برگزار می کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

 

 

دانشجویان فنی و حرفه ای به دنبال مدرک نیستند

رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز بیان کرد: به دنبال این هستیم که با حمایت های پارک علم و فناوری استان دانشجویان ما بتوانند برای خود و دیگران اشتغال زایی پایداری ایجاد کنند.

مهندس محمود نخعی با بیان اینکه دانشجویان فنی و حرفه ای به دنبال مدرک نیستند، گفت: کسانی که به سمت رشته های کاربردی می آیند به دنبال کار هستند.

به گفتۀ وی دانشجویان فنی و حرفه ای به دلیل کاربردی بودن رشته های تحصیلی خود اگر درست آموزش ببیند به هیچ وجه باری بر دوش دولت نخواهند بود.

وی مشکل دانشجویان را عدم خود باوری و اعتماد به نفس دانست و افزود: دانشجویان ما نیاز دارند تا با برگزاری کارگاه های انگیزشی این اعتماد به نفس را به دست آورند.

رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: همچنین باید با مسیر فرآیند خلق ایده تا ایجاد محصول آشنا شوند و فکر نکنند مسیر پیش رو مشکل و ناهموار است بلکه با راهکاری های درست آشنا شوند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه