برگزاری استارت آپ ویکند فردوس

برگزاری استارت آپ ویکند فردوس

مدیر محترم مرکز رشد شهرستان فردوس اعلام کرد: استارت آپ ویکند فردوس از 30 آبان تا 2 آذر ماه به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی هنری فردوس در حال برگزاری است.

مهندس امیر عبدالهی با بیان این مطلب تصریح کرد: موضوع این استارت آپ ویکند عمومی و آزاد می باشد و 110 نفر با ایده های مختلف در این رویداد ثبت نام کرده اند. وی با بیان اینکه حدود 20 نفر از این ثبت نام کنندگان از استان های تهران، البرز و خراسان رضوی به فردوس خواهد آمد، گفت: باقی این افراد نیز از دانشجویان استان هستند.

وی عنوان کرد: 9 منتور در این استارت آپ ویکند به آموزش و مشاوره ایده دهندگان خواهند پرداخت که از استان های خراسان جنوبی، تهران و خراسان رضوی هستند و 5 داور هم خواهیم داشت.

مهندس عبدالهی خاطر نشان کرد: در روز اول ایده ها مطرح و ایده های برتر انتخاب و تیم ها بسته می شوند و در روز دوم و سوم 4 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد و در پایان روز سوم هم ایده های انتخابی به ارائه کامل ایده های خود می پردازند و تیم های اول تا سوم انتخاب می شوند.

به گفتۀ وی 3 نفر برتر رویداد علاوه بر دریافت جایزه می توانند در مرکز رشد واحدهای فناور فردوس هم ثبت نام کنند تا از خدمات آنجا بهره مند شوند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه