حضور سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در هفدهمین رویداد کارآفرینی ایپالس

حضور سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در هفدهمین رویداد کارآفرینی ایپالس

دکتر ذوالفقاری : همگرایی کارآفرینان بخش خصوصی و متولیان بخش دولتی، رکن اصلی نیل به اقتصاد پایدار

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، دکتر سید علیرضا ذوالفقاری سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در هفدهمین دوره از رویداد کارآفرینی ایپالس حضور یافت.

دکتر ذوالفقاری در آیین تبریک انتصاب وی به سمت سرپرستی پارک علم و فناوری گفت : از همه فعالان اقتصادی و کارافرینان استان خراسان جنوبی برای توسعه اشتغال و اقتصاد دانش بنیان در استان دعوت میکنم تا در همه بخش ها به ویژه سرمایه گذاری در شرکت های نوآور موجبات پیشرفت فناوری در استان را فراهم آورند. دکتر ذوالفقاری افزود : پارک علم و فناوری خراسان جنوبی امادگی کامل جهت ایفای نقش تسهیل گری و ایجاد راتباط بین فناوران و فعالان اقتصادی را دارد. وی تاکید کرد : همکاری و همگرایی فعالان اقتصادی با فناوران و نوآوران می تواند بستر نیل به اقتصاد پایدار را فراهم نماید.

گفتنی است، سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی جزو بنیان گذاران رویداد کارآفرینی ایپالس می باشد. این رویداد با اهدافی چون، ایجاد شبکه مدیران کسب و کاری و هم افزایی در سطوح مختلف کار، تلاش برای ایجاد آگاهی٬ ارتقا دانش٬ انتقال تجارب و رشد مهارت های فردی و مدیریتی اعضاو تلاش در راستای افزایش انگیزه و در بین مدیران کسب و کارها از طریق برنامه های متنوع و ارزش آفرین راه اندازی شده است. 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (زرشک)
کارگاه اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه
کارگاه آموزشی مباحث مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور
دوره کوتاه مدت آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان