بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قاین

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قاین

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین، صبح یکشنبه دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدیدو از نزدیک در جریان روند مشکلات و پیشرفت این واحد ها قرار گرفت ،ایشان همچنین در این سفر طرح در مراسم رونمایی از طرح دستگاه خشک کن ترکیبی زعفران با جریان هوای موازی دانشگاه بزرگمهر حاضر شد.

در این بازدید مجیدی با حضور در دفتر شرکت ها و هسته های فناور مستقر در فضاهای اداری و کارگاهی مرکز رشد قاین از نزدیک با فعالیت های واحد ها آشنا و با مشکلات واحد ها در حوزه های مختلف آشنا شد و قول مساعد داد تا در خصوص رفع موانع و مشکلات تمام تلاش ها صورت گیرد تا در روند رشد و توسعه شرکت یا هسته فناور خللی ایجاد نشود.

 

وی افزود در خصوص رفع و تسهیل در روند فعالیت واحد های فناور در استان و همکاری های دستگاه های اجرایی مربوطه ،با هماهنگی ها و نامه نگاری های مربوطه و ارتباط با مدیران اجرایی استان سعی بر حل مشکل این واحد ها از سمت پارک و مرکز رشد واحد های فناور قاین تسریع خواهد شد تا شاهد فعالیت بیشتر شرکت ها و هسته های فناور درتمام استان باشیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر مجیدی در مراسم رونمایی از دستگاه خشک کن ترکیبی زعفران با جریان هوای موازی حاضر شد ،در این نشست دکتر سید احسان شکیب، ضمن عرض خوش آمد گویی به میهمانان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، به تشریح توانمندی های دانشگاه بزرگمهر قائنات و اهم اقدامات صورت گرفته در طی سالیان اخیر پرداخت.سپس دکتر مجیدی ریاست پارک خراسان جنوبی به تشریح نقش فناوری در حوزه های مختلف توسعه برای استفاده حضار، پرداخت.

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

کارگاه آموزشی مباحث مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور
دوره کوتاه مدت آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان
دومین رویداد سالانه هوش مصنوعی اصفهان با همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
 فراخوان سرمایه‌گذاری «گروه توسعه ملی» برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان