رایزنی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با هدف جذب حداکثری اعتبارات

رایزنی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با هدف جذب حداکثری اعتبارات

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز یکشنبه، 4 تیر، جلسه ای با حضور جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری و همچنین خراشادیزاده، معاون پارک علم و فناوری استان در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مجیدی، اطلاعات و آماری از وضعیت بودجه پارک علم و فناوری، میزان مصوبات، درصد تخصیص یافته و همچنین پروژه‌های جاری و هزینه‌های عمده پیش روی پارک علم و فناوری ارائه کرد. وی همچنین بیان کرد نیاز است با همت و همراهی همه بخش‌های اجرایی، پروژه سایت پارک علم و فناوری استان در اسرع وقت تکمیل شده و با هدف حل چالش فضای فیزیکی و استقرار بهتر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، در اختیار آن‌ها قرار گیرد. وی همچنین اضافه کرد طبق مصوبات اخیر هیئت دولت، منابع جدیدی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان و همچنین منابع مصوب قانون بودجه 1403 کل کشور جهت کمک به طرح‌های زیرساختی و همچنین طرح‌های تولیدی و اشتغال شرکت‌های دانش‌بنیان و یا افزایش سرمایه صندوق‌های پژوهش و فناوری غیردولتی در استان اختصاص یابد.

در انتهای جلسه نیز جهانشاهی ضمن تشکر از تعامل و همکاری آقای دکتر مجیدی و همکاران پارک علم و فناوری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، قول مساعد جهت پیگیری موضوعات را داد.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

کارگاه آموزشی مباحث مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور
دوره کوتاه مدت آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان
دومین رویداد سالانه هوش مصنوعی اصفهان با همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
 فراخوان سرمایه‌گذاری «گروه توسعه ملی» برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان