پارک علم و فناوری میزبان نمایندگان موسسه تحقیق و توسعه دانشمند

پارک علم و فناوری میزبان نمایندگان موسسه تحقیق و توسعه دانشمند

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، این مجموعه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 24 و 25 اردیبهشت ماه، میزبان نمایندگان موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بود. موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در زمینه های مختلف دانش‌بنیان و علمی فعالیت می کند و به عنوان بازوی علمی پژوهشی بنیاد مستضعفان شناخته می شود و ماموریت ارتقاء رویکردهای دانش‌بنیان و نوآور را در داخل و خارج از مجموعه بنیاد مستضعفان بر عهده دارد. موسسه دانشمند از سویی با تشکیل شبکه تحقیق و توسعه و حل مسائل و نیازهای صنایع بنیاد با کمک هسته های دانش بنیان و فناور می پردازد.

جهت فرآهم آوری مقدمات این میزبانی، طی روزهای گذشته، مکاتبات و جلساتی صورت پذیرفته بود و ره‌آورد این جلسات، شناسایی قریب به 60 شرکت بالقوه جهت همکاری و تعاملات با موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بود. بر این اساس و در ابتدای ورود نمایندگان، جلسه توجیهی به صورت کلی با شرکت‌های یاد شده برگزار شد و در گام بعدی، جلسات دو یا چند جانبه با تعدادی از شرکت های یاد شده برگزار شد. همچنین بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان‌های بیرجند و قاین از جمله دیگر برنامه‌های این هیئت بود. لازم به ذکر است پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی سومین پارک انتخاب شده در کشور جهت حضور نمایندگان این مجموعه و گسترش تعاملات بوده است.

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

کارگاه آموزشی مباحث مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور
دوره کوتاه مدت آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان
دومین رویداد سالانه هوش مصنوعی اصفهان با همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
 فراخوان سرمایه‌گذاری «گروه توسعه ملی» برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان