حضور پر رنگ پارک علم و فناوری استان در نمایشگاه اینوتکس 2024

حضور پر رنگ پارک علم و فناوری استان در نمایشگاه اینوتکس 2024

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، غرفه این مجموعه در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری از تاریخ 18 الی 21 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس تهران برپا شد. طی این نمایشگاه که با حضور بیش از 450 شرکت نوآور و فناور، 150 سرمایه‌گذار و برگزاری 20 رویداد علمی و آموزشی همراه بود، پارک علم و فناوری به معرفی ظرفیت‌ها و توامندی‌های خود و همچنین دستاوردهای تعدادی از شرکت‌های عضو پرداخت. لازم به ذکر است بیش از 100 هزار نفر در طول برگزاری از این نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری ضمن حضور در غرفه و قدردانی از زحمات همکاران پارک علم و فناوری، از برخی از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرده و به بحث و گفتگو پیرامون راهکارهای ارتقا زیست‌بوم نوآوری کشور پرداخت. شرکت توسعه فناوری عصر نانو و همچنین استارت‌آپ راشا، از جمله میزبانان مجیدی بودند.

علاوه بر این و با هدف تعامل هر چه بیشتر فعالان و ذینفعان بخش‌های مختلف زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی استان با هم‌نوعان خود در سایر استان‌های کشور، دفتر فن بازار منطقه‌ای استان خراسان جنوبی نیز ضمن حضور در این نمایشگاه، به معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های موجود در زیست‌بوم این استان پرداخت. همچنین حاجی‌رضایی، مدیر دفتر فن بازار منطقه ای استان خراسان‌جنوبی، ضمن حضور در نشست ها و جلسات متعدد، از فعالین و سرمایه‌گذاران فعال در این غرصه برای حضور در استان دعوت به عمل آورد.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دومین رویداد سالانه هوش مصنوعی اصفهان با همکاری بنیاد نخبگان اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
 اولین رویداد مسئله محور نوآوری‌های انرژی با رویکرد ارتقا تاب‌آوری
 فراخوان سرمایه‌گذاری «گروه توسعه ملی» برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان
چهارمین کنفرانس ملی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران