هم‌افزایی بخش‌های مختلف زنجیره ارزش طیور استان در برگزاری رویداد تخصصی تانا

هم‌افزایی بخش‌های مختلف زنجیره ارزش طیور استان در برگزاری رویداد تخصصی تانا

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، چهارشنبه، 4 اردیبهشت ماه، نشست مشورتی جهت برگزاری رویداد تانا با حضور جمعی از مسئولین و همچنین فعالان بخش خصوصی در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حاجی‌رضایی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری و همچنین مدیر فن‌بازار منطقه‌ای استان خراسان جنوبی، توضیحاتی در مورد رویداد پیش رو، اهداف و همچنین سازکارهای اجرایی آن ارائه کرد. وی تصریح کرد رویداد توسعه و ارتقاء زیست‌بوم نوآوری استان‌ها یا به اختصار تانا، با هدایت پارک‌های علم و فناوری و با کمک طیف‌های مختلف ذینفعان برگزار شده و ضمن به‌هم‌رسانی طرف‌های عرضه و تقاضا، به بهبود زنجیره‌های ارزش در صنایع مختلف کمک شایان توجهی خواهد کرد.

در ادامه این نشست، خیریه، مدیرعامل شرکت ستاره کیان بیرجند، استفاده بیش از پیش از فناوری‌های بومی و ارائه فرصت‌ها و نیازمندی‌های موجود به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را از جمله راهکارهای توسعه و پیشرفت این صنعت برشمرد. شایان توجه است در ادامه جلسه، دکتر بخشی، رئیس سازمان دامپزشکی استان خراسان جنوبی، دکتر حسینی واشان، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و همچنین نمایندگانی از بخش های مختلف از جمله نظام دامپزشکی استان، بانک کشاورزی، سازمان بسیج علمی و پژوهشی و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری هر چه بهتر این رویداد پرداختند.

در انتها نیز شریعتی فرد، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی ضمن جمع‌بندی مطالب ارائه شده، برگزاری رویدادهای این‌چنینی را فرصت مغتنمی برای شبکه‌سازی و توسعه زنجیره ارزش صنایع مختلف برشمرد و ضمن حمایت همه جانبه از برگزاری این رویداد، خواستار حضور و حمایت همه بخش‌های دولتی از رویداد پیش رو گردید.

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان