جلسه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با مدیر کل امور مالیاتی استان با هدف رفع چالش‌های مالیاتی

جلسه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با مدیر کل امور مالیاتی استان با هدف رفع چالش‌های مالیاتی

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز شنبه، مورخ 28 بهمن ماه، جلسه ای با حضور کریم‌دادی، مدیر کل امور مالیاتی استان، دکتر خراشادی‌زاده، معاون پارک علم و فناوری و همچنین تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با هدف آشنایی بیشتر با موضوعات مربوط به حوزه مالیات و همچنین رفع چالش‌های موجود برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، حاجی رضایی، ضمن خیر مقدم به مدیرکل و هیئت همراه ایشان، گزارشی از وضعیت حال حاضر پارک، تعداد و ظرفیت شرکت‌ها و همچنین میزان فروش آن‌ها ارائه داد. در ادامه نیز شرکت‌های حاضر در جلسه، به بیان نظرات و همچنین چالش‌های خود در تعامل با اداره مالیات و موضوعات مربوط به این حوزه مطرح کردند. در گام بعدی، کریم‌دادی، ضمن پاسخ به برخی از چالش‌ها و قول مساعد جهت پیگیری، بخشی از ظرفیت‌های قانونی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را یادآور شد.

در انتهای جلسه نیز با پیشنهاد شرکت‌های حاضر در جلسه و موافقت نمایندگان اداره کل امور مالیاتی استان، آقای دکتر شبانی به عنوان رابط بین شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و اداره کل امور مالیاتی معین گردید تا روند خدمت رسانی و استفاده حداکثری از ظرفیت معافیت‌ها تسهیل گردد.

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه