در جلسه با اتاق بازرگانی مطرح شد: تکمیل زنجیره ارزش فناوری در استان با راه‌اندازی شتاب‌دهنده توسط بخش خصوصی

در جلسه با اتاق بازرگانی مطرح شد: تکمیل زنجیره ارزش فناوری در استان با راه‌اندازی شتاب‌دهنده توسط بخش خصوصی

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز چهارشنبه، 25 بهمن ماه جلسه ای با حضور خالقی، مدیر امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری، خامه‌زر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند و همچنین تعدادی از روسای کمیسیون‌های مرتبط حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، خامه‌زر، توضیحاتی درباره شرایط کلی اقتصادی استان، صنایع پیشرو و همچنین واحدهای موثر ارائه داد. به عنوان سخنران بعدی، خالقی، توضیحات کاملی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه کرد و صنایع استان را به تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین پارک علم و فناوری برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود تشویق نمود. همچنین در ادامه جلسه، بحث و تبادل نظر در خصوص راه‌اندازی شتاب‌دهنده با هدف حمایت و رشد استارت‌آپ ها و شرکت‌های نوپا در سطح استان بررسی شد و قول مساعد کلیه ذینفعان برای راه‌اندازی این مجموعه با محوریت فعالان بخش خصوصی استان اخذ شد.

در نهایت نیز دکتر مجیدی ضمن جمع‌بندی مطالب، فرصت حضور نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی در استان را مغتنم شمرد و بر استفاده حداکثری از این ظرفیت تأکید کرد. همچنین مقرر شد از ظرفیت‌های فعالان بخش خصوصی استان برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و فناور به کشور افغانستان بیش از پیش استفاده شود.

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان