در جلسه با اتاق بازرگانی مطرح شد: تکمیل زنجیره ارزش فناوری در استان با راه‌اندازی شتاب‌دهنده توسط بخش خصوصی

در جلسه با اتاق بازرگانی مطرح شد: تکمیل زنجیره ارزش فناوری در استان با راه‌اندازی شتاب‌دهنده توسط بخش خصوصی

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز چهارشنبه، 25 بهمن ماه جلسه ای با حضور خالقی، مدیر امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری، خامه‌زر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند و همچنین تعدادی از روسای کمیسیون‌های مرتبط حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، خامه‌زر، توضیحاتی درباره شرایط کلی اقتصادی استان، صنایع پیشرو و همچنین واحدهای موثر ارائه داد. به عنوان سخنران بعدی، خالقی، توضیحات کاملی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه کرد و صنایع استان را به تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین پارک علم و فناوری برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود تشویق نمود. همچنین در ادامه جلسه، بحث و تبادل نظر در خصوص راه‌اندازی شتاب‌دهنده با هدف حمایت و رشد استارت‌آپ ها و شرکت‌های نوپا در سطح استان بررسی شد و قول مساعد کلیه ذینفعان برای راه‌اندازی این مجموعه با محوریت فعالان بخش خصوصی استان اخذ شد.

در نهایت نیز دکتر مجیدی ضمن جمع‌بندی مطالب، فرصت حضور نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی در استان را مغتنم شمرد و بر استفاده حداکثری از این ظرفیت تأکید کرد. همچنین مقرر شد از ظرفیت‌های فعالان بخش خصوصی استان برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و فناور به کشور افغانستان بیش از پیش استفاده شود.

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد ارزش‌گذاری و ثبت دارایی‌های نامشهود
چهارمین کنفرانس ملی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران
نمایشگاه الکامپ 1403
نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی و همچنین صنعت دام و طیور استان خراسان‌جنوبی