رونمایی از یک محصول فناورانه جدید به مناسبت دهه فجر

رونمایی از یک محصول فناورانه جدید به مناسبت دهه فجر

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز سه‌شنبه، 17 بهمن ماه مراسم رونمایی از محصول فناورانه شرکت طراحان بهروش انسان تناسب مستقر در پارک علم و فناوری با عنوان " تکیه‌گاه پدالی پای ارگونومیک با قابلیت ماساژ مکانیکی پا و تنظیم ارتفاع " در محل این شرکت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر مجیدی، ضمن تبریک ایام دهه فجر، شرکت طراحان بهروش انسان تناسب را به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و با انگیزه مستقر در پارک برشمرد و برای این مجموعه در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد. علاوه بر این، وی ضمن تأکید بر اهمیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در رشد اقتصادی، خواستار هم‌افزایی و تلاش مضاعف برای حل مشکلات و چالش ‌های پیش روی این شرکت‌ها شد. همچنین در ادامه جلسه وقاری، مدیر عامل شرکت ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون اهمیت توجه به ارگونومی کار به ویژه برای کارمندان و کارکنان اداری، توضیحاتی پیرامون سبد محصولات شرکت و همچنین اهداف پیش رو ارائه کرد. وی تمرکز بر روی کاربران رایانه و تلاش در جهت افزایش سهولت و سلامت استفاده را از جمله اهداف ویژه شرکت در نظر گرفت.

در انتها نیز با حضور دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری، دکتر ایزدخواه، رئیس بنیاد ملی نخبگان، مهندس سهرابی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری همچنین نمایندگان استانداری خراسان جنوبی، اداره کل صمت و تعدادی دیگر از سازمان‌ها رونمایی از محصول جدید صورت پذیرفت.

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان