نشست هم‌اندیشی و آشنایی با ظرفیت‌های پارک علم و فناوری با انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و آشنایی با ظرفیت‌های پارک علم و فناوری با انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد

به زگارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز دوشنبه، مورخ 11 دی ماه، نشست هم‌اندیشی و آشنایی با ظرفیت‌های پارک علم و فناوری با انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد. طی این جلسه که با حضور دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری، دکتر یعقوبی‌نژاد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی، دکتر طیبی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه صنعتی و تعدادی از مدیران دو مجموعه در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر مجیدی، توضیحات مختصری درباره پارک علم و فناوری، ظرفیت‌های موجود و همچنین تلاش در جهت تکمیل زنجیره ارزش فناوری ارائه نمود. همچنین در ادامه، مهندس هشیار مقدم، رئیس مرکز رشد شهرستان بیرجند، توضیحات تکمیلی را در خصوص عضویت، استقرار و همچنین برخورداری از مزایای حضور در پارک علم و فناوری ارائه کردند.

در ادامه جلسه، دکتر طیبی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، ضمن بیان ظرفیت علمی و تحقیقاتی انجمن های دانشجویی، به ریشه دار بودن نوآوری و فناوری در دانشگاه صنعتی بیرجند اشاره نمودند. دکتر خسروی، رئیس اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، ضمن تشریح الگوهای موفق کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند به زیرساخت های ایجاد شده در دانشگاه در قالب مراکز نوآوری و رشد اشاره نمودند. در پایان نیز دکتر خواجه، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه را به عنوان مجموعه ای با تمامی قابلیت ها و خدمات پارک علم و فناوری بیان نمودند و ظرفیت همکاری های ایجاد شده را در توسعه کارآفرینی و حل مسائل استان بسیار مفید و سازنده ارزیابی نمودند. همچنین در انتها نیز مقرر شد، ضمن استمرار ارتباط دو مجموعه، همکاری ها به شکل برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک ادامه یابد. 

 

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه