نشست هم‌اندیشی فرصت‌های همکاری مشترک و ارتقاء جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فرصت‌های همکاری مشترک و ارتقاء جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار شد

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، نشست هم‌اندیشی فرصت‌های همکاری مشترک و ارتقاء جایگاه شرکت های فناور و دانش‌بنیان استان با حضور دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری، مهندس نوید نجات‌بخش، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان و همچنین تعدادی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری برگزار شد.

طی این جلسه، نجات‌بخش ضمن مرور تاریخچه و روند فعالیت شرکت، توضیحاتی را در خصوص محصولات این شرکت ارائه کرد. وی توضیح داد مجموعه دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان به منظور تقویت جریان علم و فناوری در کشور رسالت خود را، فراهم نمودن محیط و اکوسیستم فناوری در کشور می داند. در این اکوسیستم صرفه اقتصادی در اولویت اول نیست؛ بلکه حل مشکلات فناورانه کشور در اولویت قرار گرفته و سعی و توان نیروهای نخبگانی به این سمت هدایت می‌شود. در همین راستا با ایجاد نگاهی نو در حوزه دانش بنیان، فناوری، تجارت، مهندسی، سیستم و اشتغال سعی در تقویت این جریان داشته است. امروزه حل مسائل کلیدی کشور در حوزه‌های مختلف از مسیر درون‌زایی و توجه به توان داخل می‌گذرد و اکوسیستم دانش بنیان به معنای واقعی کلمه می‌تواند پرچم دار این مسیر باشد.

در انتها نیز ضمن جمع‌بندی موضوعات مطرح شده توسط دکتر مجیدی، راهکارهای همکاری مشترک و استمرار ارتباط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با یکدیگر بررسی شد.

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه