برگزاری همایش زیست فناوری، فرصت ها و چالش ها در اقتصاد غیر نفتی

برگزاری همایش زیست فناوری، فرصت ها و چالش ها در اقتصاد غیر نفتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم وفناوری خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت روز ملی زیست فناوری، نهاد ترویجی زیست فناوری و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه همایشی را با با موضوع زیست فناوری، فرصت ها و چالش ها در اقتصاد غیر نفتی برگزار کرد. 

دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این رویداد به شرح و تفصیل شرکت های دانش بنیان پرداخت و گفت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، یکی از راه های نیل به اقتصاد پایدار، بسط و توسعه شرکت های دانش بنیان است. جدای از آن خروج از اقتصاد تک محصولی نیز از دیگر اهداف کشور می باشد که توسعه حوزه های گوناگون به ویژه حوزه زیست فناوری می تواند ارزش افزوده زیادی را برای اقتصاد کشورمان سرازیر نماید. 

ذر این همایش که اعضای هیئت علمی و دانشجویان علاقمند حضور داشتند، مهندس اسماعیل هشیار مقدم مدیر مرکز رشد واحد های فناوری استان، دکتر محمد مهدی ایزد‌خواه ریاست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی، دکتر کاظم دستجردی فناور و هیئت علمی زیست فناوری پزشکی علوم پزشکی بیرجند و دکتر امیر حسین کارآگاه مدیرعامل شتاب‌دهنده پرسیس ژن و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیولوژیکی پزشکی به ایراد سخنرانی پرداختند. 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان