حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در دومین نشست زیست بوم نوآوری شرق کشور

حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در دومین نشست زیست بوم نوآوری شرق کشور

دومین نشست زیست بوم نوآوری شرق کشور با حضور روسای پارک‌های علم و فناوری خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و با حضور ویژه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به نقل از خراسان رضوی، دومین نشست زیست بوم نوآوری شرق کشور با حضور روسای پارک‌های علم و فناوری خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و با حضور ویژه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. 

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جلساتی که در شهر مقدس مشهد و در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شده است، گفت: ترکیب بسیار خوبی از شرکت‌ها انتخاب شده بود و هم‌افزایی در این زمینه بسیار ارزشمند است. 

وی افزود: زیست بوم نوآوری شرق کشور و هماهنگی و هم‌افزایی روسای پارک‌های علم و فناوری خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و پارک دانشگاه فردوسی مشهد می‌تواند به توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این اقلیم کمک شایانی کند. معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: تسهیلات و خدمات بسیار خوبی در معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه‌ریزی شده است که با پیگیری پارک‌ها می‌توان به آنها اختصاص داد. 

در ابتدای این نشست مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک و فناوری خراسان و سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد از ایده شکل‌گیری زیست بوم نوآوری شرق کشور صحبت کرد و گفت: مردمی‌سازی فناوری یکی از نیازهای مهم در انقلاب اسلامی است، به همین جهت با نگاه به هم‌افزایی و شبکه‌سازی در بین پارک‌های علم و فناوری شرق کشور، نخستین جلسه زیست بوم نوآوری شرق کشور را با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار کردیم و امروز میزبان معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور مردمی و محبوب هستیم. 

در ادامه روسای پارک‌های علم و فناوری خراسان شمالی و جنوبی نیز مطالبی در این‌باره مطرح کردند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان