رویداد ملی استارتاپ ویکند صنعت ساختمان توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌جنوبی و با همکاری پارک علم و فناوری برگزار شد

رویداد ملی استارتاپ ویکند صنعت ساختمان توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌جنوبی و با همکاری پارک علم و فناوری برگزار شد

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، رویداد ملی استارتاپ ویکند صنعت ساختمان توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌جنوبی و با همکاری پارک علم و فناوری برگزار شد. لازم به ذکر است این رویداد به منظور شناسایی، تجاری سازی ایده‌ها در راستای ارایه راه حل چالشهای صنعت توانمندسازی و ساختمان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و روز شهرساز در ،17 18 و 19 آبان ماه 1402 برگزار گردید. 

طی این رویداد و به منظور آشنایی با رویداد استارتاپ ویکند و موضوعات قابل طرح در زمینه صنعت ساختمان از یک سو و همچنین آمادگی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با ایدههای قابل ارایه در رویداد از سوی دیگر، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری پیشرویدادهایی در قالب کارگاه آموزشی و جلسات همفکری و انتقال تجربه از طرف دبیرخانه رویداد صورت پذیرفت و از روز یکشنبه مورخ 7 آبان لغایت پنجشنبه 11 آبانماه این پیش رویدادها برگزار گردید.

همچنین چهارشنبه 17 آبان مراسم افتتاحیه رویداد در سالن آمفئی تئاتر سازمان مدیریت و برنامهریزی خراسان جنوبی با سخنرانی و خیرمقدم آقای محمدرضا مالکی؛ رئیس دانشگاه فنی و حرفهای واحد خراسان جنوبی آغاز گردید و در ادامه آقای عباس زاده؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در خصوص اهمیت بالای صنعت ساختمان، شهرسازی و معماری و ارایه ایدههای نو و خلاقانه که منجر به رونق کسب و کارهای نوظهور و نهایتا ایجاد اشتغال خواهدشد، توضیحاتی بیان نمودند. در ادامه آقای سیدمحمد نصراللهی؛ تسهیلگر رویداد توضیحات جامعی در خصوص فرآیند برگزاری رویداد بیان و سپس تعداد 41 ایده توسط شرکت کنندگان در مراسم ارایه گردید و پس از رایگیری، 10 ایده منتخب جهت تیمسازی و کار تیمی معرفی شد. از روز دوم رویداد، روند توسعه و پیشبرد ایدهها با مشاوره مربیان و منتورها در محل سالن چمران آموزشکده فنی و حرفهای دختران بیرجند ادامه یافت و تیمها به طور همزمان علاوه بر شرکت در کارگاههای آموزشی، در جهت تکمیل ایده فعالیت میکردند.

جمعه 19 آبان، روز سوم استارتاپ ویکند تیمهای حاضر در رویداد به تکیمل بوم کسب و کار و توسعه ایده پرداخته و پس از حضور در کارگاه آموزشی نحوه ارایه، خود را برای ارایه آزمایشی آماده و پس از رفع نواقص و اصلاح پاورپوینت، با حضور داوران رویداد ارایه نهایی خود را انجام دادند. مراسم اختتامیه رویداد در سالن کنفرانس دانشگاه فنی و حرفهای واحد خراسان جنوبی با ارایه کارگاه "بعد از استارتاپ ویکند چه میشود" توسط آقای مهندس محسنی؛ منتور رویداد آغاز و در ادامه آقای مهندس اکبری؛ دبیر اجرایی رویداد ضمن تشکر از همه دستاندرکاران و اعضای کمیتههای اجرایی، پشتیبانی، تبلیغات، پذیرش و انتظامات و همچنین حامیان رویداد، توضیحاتی در خصوص فرآیند برگزاری رویداد از ابتدا بیان نمودند. در انتها با اهدای تندیس رویداد و لوح تقدیر از همکاری مربیان، داوران و حامیان رویداد قدردانی گردید و تیمهای برتر به شرح زیر اعلام و با اهدای جایزه نقدی، تندیس و لوح تقدیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان