برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی و جشنواره امام علی(ع) در بیرجند به مناسبت هفته پژوهش

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی و جشنواره امام علی(ع) در بیرجند به مناسبت هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری، روز 14 آذر ماه جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج همزمان با جشنواره امام علی(ع) نیروهای مسلح استان در سالن امام علی (ع)بیرجند به مناسبت هفته پژوهش برگزار گردید.

این جشنواره ها با همکار و همت سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه خراسان جنوبی، نیروهای مسلح سراسر استان، معاونت دانش و پژوهش سپاه، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، بنیاد ملی نخبگان و مرکز نوآوری وتوسعه تعاون استان و با حضور مسئولان، فرماندهای نیروهای مسلح استان و کرمی مدیر کل بازرسی وزارت علوم و تحقیقات وفناوری کشوربرگزارشد.

«هادی ایمانی»مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت:این جشنواره ها با رویکرد شبکه علمی مردمی حل مسائل استان و تجلیل از پژوهشگران برتر استان در مراکز مرتبط با بسیج و نیروهای مسلح استان و مراکز علمی استان برگزارشده است.

وی در ادامه مهمترین هدف بسیج علمی، پژوهشی و فناوری را تشکیل جبهه علمی، کمک به تولید علم مفید متناسب با آموزه‌های دینی، کمک به کاربست تحقیق و پژوهشی، حفظ و ارتقای علمی کشور، توسعه مرزهای دانش و رویکردها و سیاست‌های سازمانی اعلام کرد و گفت: کمک به جذب، سازماندهی و تأثیرگذاری ظرفیت نخبگی و دانشی بسیج از دیگر اهداف این سازمان است.

وی بیان داشت: در این جشنواره ها تعداد 24نفر از پژوهشگران برتر نیروهای مسلح استان و فناوران مراکز علمی تقدیر شدند.

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان