مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور استاندار و رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی در دانشگاه صنعتی بیرجند

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور استاندار و رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی در دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور استاندار خراسان جنوبی، رئیس پارک علم و فناوری، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی بیرجند، اساتید و جمعی از دانشجویان روز پنج‌شنبه 16 آذر ماه در محل مسجد امام رضا (ع) دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

شانزدهم آذرماه هر سال مزین به نام دانشجوست و فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت پویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند.

در این جلسه، دانشجویان به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند. احداث خوابگاه خواهران، برگزاری تریبون آزاد، تخصیص بودجه لازم برای بازدید از معادن استان‌های دیگر، احداث خانه شطرنج، تکمیل سالن ورزش و کمبود فضای سبز دانشگاه از جمله مشکلات و خواسته‌های نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان بود.

خاطرنشان می‌گردد حضار در بدو ورود به دانشگاه با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان