بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد: دستاوردهای پژوهشی دستگاه ها؛ تضمین پایداری اقتصاد استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان خراسان‌جنوبی، دکتر «جواد اشرفی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گفت: پژوهش ها و آنچه در این نمایشگاه ارایه شده است تجلی علم، دانش و فناوری‌های جدیدی است که در آینده‌‌ نزدیک ، باعث تحول در بخش صنعت و اقتصاد استان خواهد شد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، آینده را متعلق به دانش‌های برتری دانست که اندیشمندان برتر از آن بهره گرفته و برای تولید اقتصاد پایدار ، دانش بنیان و دانش محور که مورد نیاز استان و منطبق با محدودیت‌های مختلف منطقه در زمینه‌های آب، تغییرات اقلیمی و... است به کار می رود.

دکتر اشرفی تاکید کرد: دستاوردهای پژوهشی که در این نمایشگاه عرضه شده است استان را بیمه می کند و تضمینی برای تداوم پایداری اقتصاد خراسان جنوبی است. وی با اشاره به گفت و گو‌ با غرفه‌داران و پژوهشگران دستگاه ها افزود: این معاونت با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان و کارگروه‌های مرتبط، با پارک علم فناوری استان تفاهم ‌نامه‌ها و توافقاتی دارد تا بتوان منابع تسهیلاتی استان به این حوزه هدایت کرد تا برای پایداری اقتصاد استان، بتوان به اندازه کافی از این ظرفیت ها بهره‌مند شد. معاون استاندار در این بازدید طولانی از غرفه ها با پژوهشگران گفتگو کرد و مشکلات آن ها را شنید.

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان