انتصاب اعضای شورای مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و دانشگاه صنعتی بیرجند

انتصاب اعضای شورای مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و دانشگاه صنعتی بیرجند

با حکم رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، اعضای شواری مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و دانشگاه صنعتی بیرجند منصوب شدند. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، در جلسه‌ای که در تاریخ 19 تیرماه سال 1402 در محل پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی با حضور رئیس پارک علم و فناوری، آقای دکتر مجیدی و رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، آقای دکتر رضاپور برگزار گردید، احکام مدیر و اعضای شورای راهبری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه صنعتی تقدیم شد. 

 اولین مرکز رشد ساختارمند و قانونی استان خراسان جنوبی

در ابتدای این نشست دکتر مجیدی رئیس پارک علم  فناوری خراسان جنوبی گفت : دانشگاه صنعتی بیرجند یکی از بنیان گذاران رویدادهای کارآفرینی در استان و به تبع ان تغییر نگرش جوانان از کارمندی به کارآفرینی است. وی در ادامه اخذ مجوز راه اندازی این مرکز را نتیجه تلاشهای مجدانه و دلسوزانه تیم مدیریتی جدید این دانشگاه برشمرد و گفت : اعضای هیئت علمی جوان و پرانگیزه و دانشجویان این دانشگاه، ظرفیتی عظیم برای تولید دانش فنی و توسعه شرکت های دانش بنیان استان می باشند.دکتر مجیدی این مرکز را نخستین مرکز رشد ساختارمند و قانونی ذیل وزارت عتف دانست و گفت : همکاری پارک و دانشگاه صنعتی هم به لحالظ زیرساختی و هم به لحاظ مدیریتی میتواند فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر دانش و فناوری را ارتقاء بخشد.

مرکز رشد دانشگاه صنعتی الگویی برای کشور 

دکتر رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن قدردانی از همکاری پارک علم و فناوری گفت : فرایند اخذ مجوز این مرکز از شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بسیار طاقت فرسا بود لکن با تشریک مساعی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی و کارشناسان پارک، ضرورت ایجاد و همچنین مثمر ثمر بودن این مرکز بر اعضای شواری عالی گسترش محرز گردید. وی در ادامه به نقل از معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف در جلسه دفاعیه صدور مجوز گفت : دکتر رضائی فر با استقابل از راه اندازی این مرکز رشد مشترک گفت "بی صبرانه منتظر خروجی مثبت این مرکز هستیم تا آن را به عنوان الگو به تمام کشور معرفی و ابلاغ کنیم ".

انتصاب مدیر و اعضای مرکز رشد مشترک پارک و دانشگاه

در ادامه دکتر ابوذر خواجه به پیشنهاد رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند و حکم رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی به‌عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه منصوب شد. دکتر خواجه عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه و معاون پژوهش و مسئول ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی عمران، شیمی و معدن دانشگاه می‌باشند.

لازم به ذکر است مهندس اسماعیل هشیار مقدم، مدیر مراکز رشد واحدهای فناور استان، مهندس حسین مودی، عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه و دکتر یدالله یعقوبی نژاد عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه به‌عنوان اعضای حقیقی شورای راهبری مرکز رشد معرفی شدند.

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه