دیدار صمیمانه بازرس کل استان خراسان جنوبی از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک

دیدار صمیمانه بازرس کل استان خراسان جنوبی از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک

 به مناسبت هفته قوه قضائیه، مهدی رحیمی بازرس کل استان خراسان جنوبی و هیئت همراه با شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک دیدار و از نزدیک در جریان توانمندی ها، مشکلات و چالشهای پیش روی ایشان قرار گرفت. 

در این جلسه مدیرکل بازرسی  استان خراسان جنوبی، دکتر محمد حسن مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، جمعی از مدیران دو مجموعه و همچنین شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، دکتر مجیدی ضمن عرض خیر مقدم، گزارش مختصری از اهم فعالیت های پارک و چالش های موجود ارائه کرد. در ادامه آقای هوشیار مقدم، مدیر مرکز رشد پارک در خصوص برنامه های آینده از جمله احداث پردیس فناوری مشترک با دانشگاه بیرجند و شرکت شهرک های صنعتی، ناحیه نوآوری شهرستان بیرجند و سایر موارد پیش روی پارک علم و فناوری توضیحاتی ارائه داد.

همچنین در ادامه جلسه، تعداد دیگری از مدیران پارک علم و فناوری و همچنین شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر ، به بیان چالش ها و دغدغه های خود به ویژه در حوزه تعاملات با دستگاه های دولتی استان پرداختند. در انتها جلسه نیز آقای رحیمی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته و جمع بندی موضوعات مطرح شده، قول مساعدت و همکاری در جهت حل چالش های پیش رو را داد. 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان