دیدار مدیرعامل مگفا با شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه فناوری اطلاعات

دیدار مدیرعامل مگفا با شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، مهندس حسین مهویدی مدیرعامل هلدینگ مگفا با شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه فناوری اطلاعات مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دیدار کرد.   

در این نشست دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، دکتر ایزدخواه رئیس بنیاد ملی نخبگان استان، مهندس مالکی دبیر نظام صنفی رایانه ای استان، مهندس قلی زاده نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیرعاملان شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه IT حضور داشتند. 

 

 دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، ضمن استقبال از همکاری متقابل پارک با هلدینگ مگفا، توضیحاتی را راجع به توان فناوران و صاحبان ایده در استان خراسان جنوبی، پتانسیل دانشگاهی منطقه و به ویژه شرکت های مستقر در پارک ارائه نمود. در ادامه مهندس مهویدی به توضیحاتی در خصوص هلدینگ مگفا پرداخت و گفت : این هلدینگ بیشتر بر دو حزه سلامت و هوشمندسازی به عنوان حوزه های مطلوب فعالیت شرکت های IT تاکید دارد. وی فزود : هلدینگ مگفا در تلاش است تا یک کنسرسیوم به عنوان حلقه اتصال شرکت های نوآور و دانش بنیان با صنایع برزگ ایجاد کند. 

در پایان شرکتهای حاضر نسبت به معرفی خود پرداختند و مقرر گردید این ارتباط مستمر باشد. 

 

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

اولین نشست کارگروه صنایع معدنی زیست بوم نوآوری شرق ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان