برگزاری جلسه هم اندیشی تدوین برنامه راهبردی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

برگزاری جلسه هم اندیشی تدوین برنامه راهبردی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، جلسه ای با حضور مسئولان پارک، تیم کاری تدوین برنامه راهبردی و تعدادی از شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در پارک برگزار گردید. در ابتدای جلسه، دکتر خراشادیزاده معاون پارک، توضیحات مختصری از پیشینه پارک و لزوم برنامه ریزی جهت حرکت به سمت توسعه اقتصادی و استفاده از ظرفیت های موجود ارائه کرد.

در ادامه، محمدزاده، از اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند و مسئول تیم کاری تدوین برنامه، مطالبی در خصوص مدل های برنامه ریزی راهبردی و سازکار مشارکت کلیه ذینغعان به ویژه واحد های مستقر در پارک را تشریح نمود. در گام بعدی نیز تعدادی از واحد های مستقر در پارک، به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و با دیدگاه آسیب شناسی، برخی از چالش های واحدهای یاد شده مطرح شد.

در نهایت دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری ضمن قدردانی از حضور و مشارک همه شرکت کنندگان در این جلسه، خواستار ادامه برگزاری این جلسات با هدف کمک به تکمیل برنامه یاد شده گردید. وی افزود لازم است تا این برنامه، با نظر به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان و واحدهای مستقر در پارک تدوین شده و علاوه بر در نظر گرفتن ابعاد نظری و تئوری، کاملا عملیاتی بوده تا بتوان از نتایج آن حداکثر بهره برداری صورت گیرد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان