پرداخت تسهیلات 12 میلیارد تومانی به شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان جنوبی

پرداخت تسهیلات 12 میلیارد تومانی به شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان جنوبی

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از پرداخت 12 و نیم میلیارد تومان به 108 شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، سید مجتبی موسوی از تعدادی ازشرکت های فناور مستقر در ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری خراسان جنوبی که توسط بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات مورد حمایت قرار گرفته اند، بازدید کرد. در این بازدید که دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری، شکری معاون فرماندارشهرستان بیرجند و مهدی راستگو معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم حضور داشتند از تعدادی از شرکت های فناور مستقر در ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری خراسان جنوبی که در زمینه های تولید دستگاه های سورتینگ عناب، خشک کن میوه، رفع گیر از لوله های فاظلاب، تنظیف پنل های خورشیدی، گاز دار کردن نوشابه های خانگی ، تولید مضراب های سنتور و لوازم موسیقی و چاپ پارچه و باتیک فعالیت می کنند، بازدید کرد.
 
در هر یک از این موارد مجید مرادی مسئول بنیاد برکت بیرجند در هر مورد توضیحاتی را در باره حمایت بنیاد برکت از این شرکت ها بیان کرد و هر یک از مسئولان این شرکت ها هم در باره کار خود و خواسته هایشان برای تداوم کار سخنانی را بیان کردند. مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی در پایان این بازدید یک و نیم ساعتی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در راستای تحقق شعار سال از شرکت های دانش بنیان و فناور خراسان جنوبی با پرداخت تسهیلات از طریق بنیاد برکت حمایت می کند. سید مجتبی موسوی افزود: در این راستا تاکنون به 108 شرکت دانش بنیان و فناوری خراسان جنوبی در مجموع 12 میلیارد تومان تسهیلات برای تولید دستگاه های مورد نظر پرداخت شده است و آماده حمایت از این شرکت ها و شرکت های دیگر در این خصوص هستیم .مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حمایت های بنیاد برکت از شرکت های دانش بنیان و فناور گفت : این هم افزایی و مشارکت دیگر نهاد ها در کمک به اشتغال مبتنی بر دانش و فناوری موجب خرسندی است. مجیدی حمایت از توسعه کسب و کارهای فناورانه را راهی برای مقابله مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست و گفت : در این حوزه همگان باید برای عمل به منویات رهبر انقلاب برای توسعه فناوری و نیل به اقتصادی پویا و مولد تلاش کنند.
 
 
شکری معاون فرماندار بیرجند هم گفت: از طریق کارگروه اشتغال شهرستان با معرفی شرکت های دانش بنیان و فناور برای دریافت تسهیلات به بانک حمایت لازم از آنها انجام می شود. مهدی راستگو معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این دیدار درباره شرایطی که هریک از شرکت های مورد نظر برای دریافت تسهیلات باید داشته باشند، توضیحاتی را بیان کرد. مسئول بنیاد برکت شهرستان بیرجند هم در این باره گفت: در راستای تحقق شعار سال ، در سال گذشته بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و با توجه به اولویت بنیاد برکت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، تسهیلاتی برای سرمایه گذاری ، توسعه کار و بازار فروش، سرمایه در گردش با توجه به شناسایی شرکت های مورد نظر و اهلیت سنجی و همچنین شرکت های که ظرفیت لازم برای توانمندی گسترش کار خود را داشتند، حمایت لازم با پرداخت تسهیلات از محل تبصره 18 در قالب تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی انجام شد. مجید مرادی افزود: در این راستا در شهرستان بیرجند حمایت ازحدود 77 طرح شرکت های دانش بنیان و فناور با پرداخت تسهیلات حمایت شد.
 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان