انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، تفاهم نامه گسترش همکاری های دوجانبه بین پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و دانشگاه فرهنگیان استان منعقد گردید. 

دکترمجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی  در این نشست گفت : پارک علم و فناوری خراسان جنوبی جدای از مبحث توانمد سازی فناوران، رسالت توانمندسازی را نیز برعهده دارد چرا تببین فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر فناوری نیازمند اموزش و تغییر نگرش آحاد جامعه دارد. وی افزود پارک علم و فناوری با وجود چهار مرکز رشد در سطح استان و تعدد شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در آن نمونه بارز تبدیل دانایی به دارایی است و فناوران ان میتوانند الگوی مناسبی برای دیگران باشند. مجیدی وجود دانشگاه فرهنگیان در استان را یکی از پتاسنیل های قوی موجود برشمرد و گفت : هرچه ما بتوانیم معملمان آگاه تری به مقوله فناوری و اشتغال مبتنی بر ان تربیت کنیم، نسل پیسرو تری تربیت خواهیم نمود. وی خاطر نشان کرد : پارک علم و فناوری در همه زمینه های آماده همکاری کامل با دانشگاه فرهنگیان می باشد. 

حجت الاسلام اکبری طلق، سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان در این نشست گفت: دو ویژگی اصلی دانشجویان تربیت معلم این است که از همان ابتدا نگرانی از بابت اشتغال ندارند، و دوم اینکه بصورت عملیاتی در بطن فعالیت خود حضور دارند. اکبری افزود : بسیاری از دانشجویان این دانشگاه متقاضی آشنایی با مقوله فناوری هستند چرا که یکی از راه های جذب دانش آموز توانمندی و آگاهی معلم ذر خصوص علوم و فنون جدید است . همچنین استفاده از فناوری های جدید در نحوه اموزش میتواند تاثیرگذارتر باشد. سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد : با توجه به لزوم آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان این دانشگاه با مبحث فناوری، دانشگاه فرهنگیان محدودیت های موجود و بر اساس لزوم این مهم، حاضر است فضایی را در اختیار پارک برای ایجاد یک نمایندگی ئ یا دفتر برای ارتباط هرچه بیشتر دانشجویان با این مجموعه، تأمین نماید. میری رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان نیز در ادامه از برگزاری یک رویداد کارآفرینی با همکاری پارک علم و فناوری خبر داد و افزود: ایام کرونا نشان داد که هیچ چیزی نمیتواند جایگزین معلم شود و هرچه معلم توانمندتر، نسل آینده قدرتمندتر خواهد بود. 

در انتهای این نشست، تفاهم نامه توسعه همکاری های دوجانبه توسط طرفین امضا گردید. 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان