معرفی نرده های دکوراتیو بتنی سبک در اندازه های متفاوت

معرفی نرده های دکوراتیو بتنی سبک در اندازه های متفاوت

معرفی نرده های دکوراتیو بتنی سبک در اندازه های متفاوت 

این محصول نسل جدیدی از نرده  و حصارهای زیبا و مقاوم بوده که نقاط ضعف دیگر نرده های موجود را پوشش داده و جایگزین مناسبی برای انواع دیگر نرده های موجود از قبیل فلزی، چوبی واستیل ضد زنگ میباشد.

 این محصول با توجه به خصوصیت ضد اسیدی بودن، مقاومت در برابر سایش و کهنگی ، نصب آسان و بدون نیاز به عملیات نگهداری ونیز عدم نگرانی از سرقت بدلیل قیمت ارزان آن دارای کمترین هزینه جاری برای تعمیر و نگهداری نسبت به دیگر محصولات مشابه میباشد. 

محصول نهائی عاری از هرگونه حباب هوا ویا سوراخهای ناشی از دانه بندی شن و ماسه و یا حتی خط درز جدائی ناشی از اتصال دو قالب (بر خلاف محصولات مشابه ) بوده و با توجه به صافی سطح منحصر به فرد و تراکم بسیار بالا هیچ نیازی به پرداخت و یا بتونه کاری روی سطح آن وجود ندارد .

 خصوصیات منحصر بفرد این نرده ها آنها را به بهترین گزینه برای حصار کشی محوطه های مورد نظر مانند کارخانجات ،شهرکها و محیط های صنعتی ،اماکن مهم دولتی و خصوصی، زمینهای باز، مکانهای ورزشی، خانه های ییلاقی، مجتمع های مسکونی،  باغها ، پارکها و فضای سبز، اماکن عمومی، خیابانها و بزرگراهها، فضا های فروشگاهی رو باز، محصور نمودن خط آهن، پلها و رودخانه ها و دیگر اماکن نظیر ایستگاه های پمپاژ آب وپستهای برق مبدل نموده است.

 

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه