ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول | انتقال به نسخه جدید

ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول | انتقال به نسخه جدید

به گزارش روابط عمومی فاپول، وبسایت این شرکت فعال در حوزه محتوای دیجیتال از تاریخ 1 خرداد 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://fapool.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فاپول  از  1 خرداد 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های پنل ناشران، پنل بازاریابان به فهرست وبسایت اضافه و امکاناتی همچون انتشار یا ویرایش محصول بدون تایید مدیریت و همچنین افزایش چند برابری سرعت سایت برای مخاطبان میسر شده است.
فرهاد عبدی مدیرعامل فاپول با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و ناشران و فروشندگان محتوای دیجیتال و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارتقا زیرساخت های لازم، برای فروش بیشتر، افزایش سرعت، تسریع در بروزرسانی امکانات بیشتر و ارائه یک زیر ساخت کاملا تخصصی برای میزبانی از فایل های ارزشمند ناشرین ارائه شده است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال تکمیل امکانات و افزودن پنل مارکتنیگ با امکاناتی کم نظیر برای تبدیل مشتری به خریدار هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با تولد 3 سالگی فاپول، رونمایی شد.

 

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه