ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول | انتقال به نسخه جدید

ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول | انتقال به نسخه جدید

به گزارش روابط عمومی فاپول، وبسایت این شرکت فعال در حوزه محتوای دیجیتال از تاریخ 1 خرداد 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://fapool.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فاپول  از  1 خرداد 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های پنل ناشران، پنل بازاریابان به فهرست وبسایت اضافه و امکاناتی همچون انتشار یا ویرایش محصول بدون تایید مدیریت و همچنین افزایش چند برابری سرعت سایت برای مخاطبان میسر شده است.
فرهاد عبدی مدیرعامل فاپول با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و ناشران و فروشندگان محتوای دیجیتال و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارتقا زیرساخت های لازم، برای فروش بیشتر، افزایش سرعت، تسریع در بروزرسانی امکانات بیشتر و ارائه یک زیر ساخت کاملا تخصصی برای میزبانی از فایل های ارزشمند ناشرین ارائه شده است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال تکمیل امکانات و افزودن پنل مارکتنیگ با امکاناتی کم نظیر برای تبدیل مشتری به خریدار هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با تولد 3 سالگی فاپول، رونمایی شد.

 

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان