پیش به سوی موفقیت

پیش به سوی موفقیت

چشم‌اندازمان

ما در وب از تو در تلاشیم تا بتوانیم کسب‌وکارهای بیشتری را پوشش دهیم و در آنلاین کردن فضای کار آنها، یاورشان باشیم.
سعی می‌کنیم ساختار سایت‌ها را متنوع‌تر سازیم تا زیبایی طراحی برای صاحبان کسب‌وکارها و همچنین مشتریان آنها چشم نواز باشد. امکانات بیشتری به سامانه اضافه خواهد شد تا کاربران را شگفت زده کند و از ادامه کار با ما خشنود باشند.

فروشگاه ساز وب از تو

 

ارزش هایمان

کاربران ما بیشترین ارزش را دارند. هر کاربر در وب از تو، چه صاحب کسب‌وکار باشد و فروشنده و چه مشتری، حقوق منحصربه‌فرد خود را دارد و ما برای او ارزش قائلیم. از این رو همواره تلاش کرده‌ایم تا امکانات خود را به ساده‌‌ترین شکل ممکن ارائه دهیم و سیاست‌های حریم خصوصی را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا حقی از هیچ‌کدام از کاربران ما ضایع نشود.
هدف اصلی ما کمک به دیده‌شدن کسب‌وکار شما و از طرف دیگر تضمین کیفیت و خدمات شما برای مشتریان است، لذا سعی کرده‌ایم تا بتوانیم مقابل کسب‌وکارهای تقلبی بایستیم و از کلاهبرداری‌های احتمالی جلوگیری کنیم. پس با خیالی راحت اقدام به خرید و عرضه محصولات خود کنید.

 

ماموریتمان

از ابتدا تلاش کرده‌ایم تا امکانات کاربردی و مهمی را برای کاربران خود فراهم کنیم، پنل فروشندگان، پنل خریداران و قالب‌های فروشگاه‌ها همگی قابلیت‌های تخصصی خود را دارند تا بهترین تجربه را برای کاربران فراهم کنند.

ماموریت ما این است که خدمات بیشتری را به کاربران خود عرضه کنیم، کمک کنیم کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو نمایش دهند و مشتریان نیز همان محصولی که کیفیت و ارزش واقعی را دارد بیابند.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان