معرفی شرکت یزدان پترگان آریا

معرفی شرکت یزدان پترگان آریا

 " معرفی شرکت یزدان پترگان آریا "

شرکت یزدان پترگان آریا، با هدف معرفی پتانسیل های موجود در مناطق روستایی و جهت کمک به راه اندازی کارگاه های کوچک برای ایجاد اشتغال و بکارگیری جوانان مستعد جویای کار در سال 1396 تاسیس و راه اندازی و در سال 1398 وارد پارک علم فناوری گردید.

این شرکت در کنار کار و رونق تولید با عقد قرارداد با سازمان های مردم نهاد، تلاش نموده است سهمی را در کاهش آسیب های اجتماعی        ایفا نماید و بر خلاف بسیاری از شرکت هایی که تنها هدف آنان تجارت و سود محض می باشد با بکارگیری جوانان صادق و دلسوز روستایی ، تاکنون توانسته است علاوه بر تولیدمحصولات با کیفیت و متنوع ارگانیک در راستای طرح پویایی روستایی فستا( فرهنگ ، سلامت ، تعلیم و تربیت ، اشتغال)   گام هایی بزرگی در جهت ایجاد اشتغال جامعه ی روستایی بردارد.

اگرچه اشتغال بدون وام از بانک برای بسیاری از افراد در کشور ما به یک رویا تبدیل شده است ، لکن این شرکت با ایجاد شبکه سازی         توانسته است بدون استفاده از منابع بانکی ، اشتغال ایجاد نماید و معمولا هم در جاهایی ورود نموده است که از ضریب محرومیت بسیار بالا و کسب درآمد بسیار پایین برخوردار هستند.

امیدواریم با اتکال الهی و توسل به ائمه (س) بتوانیم گامی در جهت خدمت رسانی و تغییر سبک زندگی مردم شریف ایران اسلامی برداریم.                              

 -------------------------------------------------------------------------------------------------

هموطن گرامی، با پیوستن شما به شبکه خرید شرکت یزدان پترگان آریا علاوه بر اینکه محصولی ارگانیک، سالم و با کیفیت برای خود و خانواده ی تان به ارمغان خواهید برد باعث ایجاد رونق تولید و اشتغال جوانان این مرز و بوم با تاسیس و راه اندازی کارگاه هایی جدید در دل روستاها خواهید شد.

سپاس از اینکه ما را در رسیدن به این اهداف ارزشمند و خداپسندانه یاری خواهید نمود.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه