راه اندازی نسخه جدید سامانه ملکیما با رویکردی جدید

راه اندازی نسخه جدید سامانه ملکیما با رویکردی جدید

خدا رو شکر، بعد از تلاش های سال گذشته و تایید سامانه ملکیما به عنوان پروژه دانش بینان شرکت توسط معاونت علمی و فناوری خراسان جنوبی، تونستیم نسخه جدید سایت رو در ابتدای سال 98 راه اندازی کنیم. تو نسخه جدید با دنبال کردن سیاست اقیانوس آبی، سعی کردیم به جای صرف هزینه زیاد زمان، انرژی و مالی رویکردمون به بازار رو تغییر بدیم. در رویکرد جدید ما از روش روی دوش غول سوار شدن استفاده کردیم. به جای ادامه دادن یک رقابت که نتیجه اش جز شکست نبود، رقبای اصلی خودمون در بازار رو تبدیل به عواملی برای رشد خودمون کردیم.

 ملکیما، جستجوگر هوشمند املاک ایران

ملکیما به طور میانگین روزانه بیش از 25 هزار آگهی متعلق به کل کشور رو از سایت های مختلفی مثل دیوار، آی هوم دریافت میکنه و با تفکیک، بهینه سازی، بررسی اعتبار و البته حذف موارد تکراری مجموعه ای کامل از آگهی ها رو در اختیار کاربران قرار میده. کاربران ملکیما میتونین به تفکیک شهر و استان خودشون آگهی ها رو مشاهده و در بین اون ها به جستجو بپردازن. البته همچنان این امکان هم برای کاربران وجود داره تا آگهی خودشون رو مستقیما در ملکیما ثبت کنن، این آگهی ها به شکل ویژه و بالاتر از بقیه آگهی ها به کاربران نمایش داده میشن.

ما خوشحالیم که نمودار رشد تعداد بازدیدهای ملکیما در این مدت کوتاه واقعا چشمگیر بوده و اخیرا تعداد بازدید روزانه بیش از 1700 کاربر رو پشت سر گذاشتیم، که البته این رشد همچنان ادامه داره.

 

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان