بستر آموزش آنلاین

بستر آموزش آنلاین

تمام مدرسان خوب کشور با استفاده از خدمات و زیرساخت www.learningpage.ir ، می توانند یک کلاس خصوصی با ظرفیت نامحدود و حوزه فعالیت جهانی برای خود ایجاد نمایند. دنیای جدید را با سایت ما تجربه کنید

تخصص دارید ولی جایی برای ارائه و تدریس آن ندارید؟آموزشگاه خوبی برای تدریس پیدا نمی کنید؟در جستجوی درآمد بیشتر با برگزاری کلاسهای بیشتری هستید؟بازنشسته شده اید، دانش آموزان شما را میشناسند و از شما درخواست برگزاری کلاس دارند؟در منزل خود کلاس برگزار می کنید و این برای شما مشکل ساز شده و جا کم دارید؟جایی برای تبلیغ وسیع و معرفی توانایی های خود ندارید؟رفتن از آموزشگاهی به آموزشگاه دیگر برای تعداد اندکی کلاس شما را خسته کرده است؟تازه شروع به تدریس خصوصی کرده اید و آموزشگاهها شما را جذب نمی کنند؟دوست دارید برای خودتان کار کنید؟آموزشهای شما برای خارج از کشور مفید و جذاب خواهد بود؟تخصصتان خاص است، دانش طلبان شما در هر شهر اندک هستند و در کل کشور پراکنده اند و نمی توانید آنها را جمع کنید و در یک مکان فیزیکی برای آنها کلاس برگزار کنید؟ساعات آزاد شما با ساعات آموزشگاهها همخوانی ندارد؟

تنها راه حل برای تمامی این مشکلات www.learningpage.ir است. محلی برای تدریس خصوصی در کل دنیا برای شما مهیا شده است. کلاس برگزار کنید و خودتان و تواناییهایتان را به همه معرفی کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان