معرفی واحد فناور قاین شاپ توسط ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

معرفی واحد فناور قاین شاپ توسط ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خبر داد:

تولید 10 هزار ماسک در روز توسط یک شرکت دانش بنیان به شرط تامین مواد اولیه و تسریع در اخذ مجوز برای فعالیت
(در خانه بمانید) توصیه ای که این روزها متولیان بهداشت و درمان در سراسر کشور و از جمله در خراسان جنوبی بر آن تاکید دارند و از مردم می خواهند جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند در چنین شرایطی که مردم باید برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی حداکثر همکاری را با کادر درمانی استان داشته باشند به همت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی سه فروشگاه خرید اینترنتی در بیرجند و قائن فعالیت گسترده تری پیدا کرده اند تا با ثبت سفارش از خریدهای مردم بصورت غیر حضوری این محصولات را بدستشان برسانند.

ماندن در خانه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا
رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: جوانان کشور ما همواره در همه برهه های حساس تاریخی از انقلاب اسلامی تا کنون ثابت کرده‌اند که هرگاه محل اتکا و اطمینان قرار گرفته‌اند در هر حوزه‌‌ای حلال مشکلات مردم بوده و هستند. دکتر ناصری افزود:متاسفانه امروز‌ در شرایطی قرار داریم که به زعم مقام معظم رهبری، ویروس منحوس کرونا سلامت آحاد ملت را به خطر انداخته و کادر درمان مبارزان خط مقدم این جبهه با جانفشانی هرچه تمام‌تر ، بار دیگر یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را زنده کرده اند که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی کرده و برایشان صحت و سلامت آرزو کنیم. وی ادامه داد: شاید یکی از راهکارهایی که بتوان بار بر دوش این عزیزان را کمتر کرد، پیشگیری است و بهترین راه عدم خروج از خانه می باشد چرا که طبق مطالعات انجام شده سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید جزو سه محل اول با بیشترین ریسک انتقال ویروس کرونا هستند که متاسفانه به علت وجود مایحتاج زندگی مردم در آنها، عدم مراجعه به آنها کمی سخت به نظر می رسد. وی افزود: در این راستا سه شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، آماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان های بیرجند و قاین می باشند و مردم عزیز می توانند با مراجعه به اپلیکیشن و سایت های این شرکت ها مایحتاج خود را بدون خارج شدن از منزل تهیه نمایند.

تولید 10 هزار ماسک به شرط تامین مواد اولیه
وی عنوان کرد:یکی دیگر از شرکت های مستقر در پارک استان نیز نسبت به تولید ماسک با ظرفیت تولید بالغ بر 10 هزار ماسک در روز به شرط تامین مواد اولیه ، اقدام کرده که اخذ مجوز آن در حال طی شدن مراحل اداری در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند می‌باشد که امید‌ است با تسهیل و تسریع این امر ، مشکل تهیه و توزیع ماسک در استان تا حد زیادی مرتفع شود. وی بیان کرد: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیز بخشی از ساختمان اداری‌ خود را جهت راه‌اندازی این کارگاه ، در اختیار شرکت مذکور قرار داده است . وی اظهار امیدواری کرد: با استغاثه به درگاه احدیت و توکل به دامان اهل بیت، هرچه سریعتر با همیاری مردم و جانفشانی کادر درمان و دانش متخصصین و دانشمندان، این بلا از سر همه مردم دنیا به ویژه ملت شریف ایران رفع شود.

فروشگاه اینترنتی قاین شاپ در خدمت شهروندان و ارائه خدمات غیر حضوری
فروشگاه اینترنتی قاین شاپ به مدیریت مهدی شوشتری از جمله فروشگاه های اینترنتی فعال در خراسان جنوبی است که در مرکز رشد واحدهای فناور قاین مستقر است . به گفته مدیر عامل فروشگاه اینترنتی قاین شاپ این فروشگاه در زمینه تامین و توزیع محصولات مصرفی روزانه خانوار ( محصولات سوپر مارکتی - انواع شوینده و بهداشتی - عرقیات و گیاهان دارویی - پروتئین - محصولات داروخانه - کفش و .... ) به شهروندان خدمات غیر حضوری ارائه می دهد. مهدی شوشتری در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح فعالیت های این فروشگاه اینترنتی گفت: فروشگاه اینترنتی قاین شاپ از طریق فروشگاه ها و تولیدکنندگان مختلف ( در حال حاضر 13 تامین کننده ) فعالیت می کند. وی افزود: فروش در این فروشگاه از طریق وب سایت و اپلیکیشن اندروید و ios قاین انجام می شود. وی با اشاره به راه های دسترسی به محصولات این فروشگاه و ثبت سفارش عنوان کرد: وب سایت قاین شاپ https://ghaenshop.ir اپلیکیشن اندروید، دانلود از کافه بازار، اپلیکیشن iosو دانلود از سیب اپ راه های دسترسی به آدرس فروشگاه می باشند .

ارسال محصولات به سراسر ایران با هزینه اندک
شوشتری از ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران خبر داد و گفت: توزیع در سطح شهر قاین با پیک با توجه به ترافیک موجود سفارشات بین 45 تا 60 دقیقه و توزیع در دیگر نقاط ایران از طریق پست با هزینه بسیار پایین انجام می شود.
وی افزود : این فروشگاه از سال 94 بصورت مستقیم جهت خرید و توزیع کالا شروع به فعالیت کرده و در شهریور 97 در مرکز رشد واحدهای فناور قاین مستقر و نوع فعالیت و خدمات رسانی به شکل کنونی تغییر یافته است. وی ادامه داد: روش های دریافت وجه برای سفارش شهر قاین بصورت آنلاین و پرداخت در محل با استفاده از کارتخوان سیار و دیگر نقاط از طریق پرداخت آنلاین می باشد.

 

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان