انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

در راستای نهادینه کردن فرهنگ نوآوری و ارتقاء سواد اقتصادی در همه اقشار به ویژه کودکان و نوجوانان، تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و کانون پرورشی و فکری استان منعقد شد. 

ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این نشست گفت : هرچه آموزش های کارآفرینی زودتر فرا گرفته شود، شاهد پیشرفت بیشتر و سریعتری در این حوزه خواهیم بود. وی افزود : کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان از ارکان اصلی و موثر در نگرش کودکان و نوجوانان نسبت به آینده است و با وجود مخاطبین گسترده و علاقمند به فعالیت ها نوین، می توان این ظرفیت بالقوه را در حوزه اقتصاد و اشتغال مبتنی بر دانش، بالفعل نمود.

 

حمیدی مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانا خراسان جنوبی گفت : تا کنون قریب به 42000 دانش آموز در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی از خدمات کانون استفاده می کنند و این ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت های مرتبط با پارک علم و فناوری است. وی انعقاد این تفاهم نامه را نقطه اتصالی برای ورود کانون به حوزه جدیدی از فعالیتهای خود دانست و افزود : در قدم اول بعد از تفاهم نامه دوره های آموزشی ویژه کارکنان کانون جهت آشنایی با فرایندهای پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد تا پس از آن رویدادهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان استان منعقد شود. 

https://b2n.ir/f97174

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه